Welke vintage draag je vandaag? Deel XXIV

Nee, ik denk zelf dat dit een ‘gewone’ Rus is. De goudkleurige verdiepte markeringen ken ik ook van andere Russen. De rode secondewijzer en de groene lakstrepen zijn beide metallic base, die combi zie ik toch niet zo snel als hobby-ideetje. Wel lijkt het dat de kleine streepmarkeringen heel ongelijkmatig zijn verwerkt :roll_eyes:Komt uit voormalig Oost-Duitsland

7 likes

24 likes

Vrolijk hoor!

21 likes

Daardoor viel die me ook op - zijn volgens mij dezelfde metalliek kleuren die je ook nog al eens op ‘memorial’ Russische tegenkomt :face_with_monocle:

1 like

Mooi bijpassende band (bijna de vlag) :grin:

1 like

En dan heb je ook nog de (Ford) Corsair:

5 likes

Goedemiddag, met Zenith.

24 likes

Haha, dat kleurpalet groen & rood triggerde mij vooral, Duitse vlag in de bonus maar het bandje komt gewoon uit Scheveningen (in een lotje horloges)

1 like

18 likes

Waarbij Convair dan weer gekend is van de vliegtuigen…

8 likes

De Omega Seamaster 200m “pre bond” is deze week in de roedel gekomen. Lijkt veel op de Titane op rechts. Dus daarom deze Links/rechts !

Links:

En rechts:

Groet !

24 likes

24 likes

Vandaag heb ik deze mooie verdal klok naar huis gedragen. 60 cm doorsnede
Meer dan 30 jaar in iemand zijn keulen gehangen

Een kroon op mijn verzameling en erg leuk in de hal bij de voordeur.

25 likes

Gaaf Pieter :+1:t2:

1 like

Wow van keulen naar huis, dat is een eindje! :stuck_out_tongue_winking_eye:

Wat een super gave aankoop dit :+1:

5 likes

Jij maakt hem gewoon, haha!

1 like

19 likes

Net deze NA uit Japan weer tot leven gewekt (montagefoutje van de vorige “horlogemaker”)
Deze ziet er nog echt heel goed uit, ongepolijst, alleen een klein stipje aan 3 uur op de wijzerplaat. Heel erg blij mee. Het groene suède bandje, daar moet ik nog even aan wennen. Ik denk, dat dit zwarte rally-bandje beter is…

22 likes

En er was nog een goede film die Con Air heete

5 likes