Ik moet de mijne (ook de goldplated versie) ook eens gaan maken. Als het goed is, heb ik inmiddels alle onderdelen liggen… Toch eens werk van maken…
Altijd een zwak voor de R4 gehad. Na het halen van mijn rijbewijs was het de eerste auto waar ik in ben gaan rijden voor mijn werk. Later in verschillende andere auto’s gereden, maar op dit rare autootje met zijn bijzondere versnellingspook ben ik altijd wel verliefd gebleven, maar nooit een aangeschaft. Wel een pracht van een brochure een paar jaar geleden. Bijzonder dat voorwerpen als bv een Renault 4, een Zündapp en bepaalde horloges zo’n emotie kunnen oproepen.
Bedankt voor deze foto. Ik heb mijn geluksmomentje van de dag weer gehad
Mijn zwager is al 30+ jaar monteur bij Renault. Hij heeft veel ruimte thuis en een garage waar menig monteur jaloers op zou zijn (complete werkplaats). Heb hem veel geholpen met de restauratie van zijn Renault 4 verlengde bestelauto. Heeft hij in de Renault service kleuren gespoten en rijdt daar in de zomer regelmatig mee rond
Stond ook een interview/artikel van in de AMKlassiek
Goedemorgen allemaal, vandaag de Eldor
Onderweg naar Haarlem, zou mijn Movado Ermeto gaan ophalen nu bij iemand die met leer werkt, heb horloge begin September bij hem gebracht en eindelijk zou ik hem vandaag op kunnen halen.
Krijg ik net appje dat, hij twee pogingen heeft gedaan maar er niet tevreden over is…
Dus ik kan opzoek naar iemand anders
Ha hij is binnen, hoe bevalt ie?
Dank je! Paar jaar geleden in Potsdam op de kop getikt bij een klokken- en horlogemaker
Ja geweldig ding! In het echt is hij nog mooier