De examens zijn voorbij er is weer tijd om met de horloges bezig te zijn. Vandaag dragen we de vandaag klaar gemaakte signal watches. De bruine tiger eye plaat op links, de blauw paarse swirl plaat op rechts. Voor het gemak heb ik ze even uit gedaan om met 2 handen de fotos zo te mikken dat op foto 1 het signaallampje thv de “6” zichtbaar is en op foto 2 is het uit.
Vandaar dat ik al een tijdje geen educatieve reparatieverslagen van je heb gezien.
Mooie signal watches. Is dit het begin van een nieuwe serie?
Nee nee nee geen nieuwe serie. We vonden die gewoon gaaf en kochten er 3 omdat die mechanieken niet voor het oprapen liggen. Alle 3 deden ze niet veel bij aankomst. Van die 3 zijn er dus 2 weer in orde. De derde diende als donor voor het speciale ankerrad dat in eentje kapot was. Hebben trouwens beide een andere mechaniek in zich, een as 2063 en een as 1913.
Reparatieverslagen, we zijn gestopt he, afwerken wat er nog ligt en dan is het klaar. De afwerkberg wordt trouwens kleiner en kleiner, nog maar een 60 tal in totaal. Al breng ik heel af en toe wel wat mee van de rommelmarkt, maar dat waren er slechts 4 van september tot nu. Klaar is klaar, de lol is er wat af en andere interesses en projectjes zijn in de plaats van de horloges gekomen.
Dat is toch jammer want dan gaan we je mooie bijdragen toch missen.
Zojuist de Lasita even verwend met een setje nieuwe pushers:
Weinig flatteuze foto, maargoed morgen bij daglicht opnieuw proberen
Poah, mooi hoor, Harrie!
Dank je Boris !