Welke vintage draag je vandaag? Deel XXIV

26 likes

mooie avond iedereen!!:watch:

26 likes

32 likes

Als de High-Beat Lord Marvels er zo hadden uitgezien, dan had ik hier een kist vol… Dus moet ik het maar doen met een kist vol Low-Beats… Ook geen straf!

27 likes

Pontiac ☆☆☆ Nageur

26 likes

Deze LM uit '73. Hij loopt prachtig gelijk, maar de handopwindfunctie loopt behoorlijk stroef…dus misschien maar eens de moed verzamelen om zo’n 5606 te servicen. 7005jes kan ik inmiddels lezen en schrijven maar zo’n 5606 ziet er toch heel anders uit.

25 likes

Goedemorgen allemaal,

24 likes

34 likes

Een mooie Seiko Super uit 1955

31 likes

Goedemorgen!

31 likes

Omdat deze vandaag vertrekt

Dan maar een andere Certina

Je moet toch wat hè

33 likes

Goedemorgen,

Mooi weekend iedereen!:watch:

28 likes

Geniet jullie weekeinde :four_leaf_clover:

33 likes

20 likes

Een Ricoh vandaag

Fijne dag allemaal

27 likes

Een Airain vandaag. De lucht is grijs, maar mijn horloge is tenminste nog blauw.

29 likes

Goedemorgen,

Een Reglia met een soort mattenklopper-motief op de wijzerplaat:

Prettig weekend.

:ukraine:

28 likes

Zolang als ik me kan herinneren wilde ik een Heuer 2446. De panda dial en algehele uitstraling icm de racehistorie spraken me onwijs aan.

Ik denk een jaar of 5 geleden ondertussen heb ik een heuer 2446C gekocht. Die waren toen al duur (±10k) maar nog wel enigszins bereikbaar itt een 2446 rindt( toen 20k+).

Maar wat ik eigenlijk al wist toen ik hem kocht was dat mijn polsen veels te klein waren voor deze “compressor case”. Ik heb er dan ook weinig lol van gehad en ik denk binnen 3 maanden alweer verkocht.

Wel altijd in mijn achterhoofd gehouden dat ik ooit eens bij een financiële meevaller een Heuer 2446 rindt zou kopen.

Nou is het alleen niet bepaald de financiële meevaller geworden waar ik op had gehoopt maar wel een heuer markt die is ingestort de afgelopen jaren. Hierdoor heb ik alsnog recent een 2446 Rindt kunnen kopen:

Leuk eindejaarscadeau aan mezelf :wink:

45 likes

Mandala misschien?

1 like

1990

34 likes