Fijne dag allemaal!

Vandaag dit horloge uit nostalgische overwegingen. Dit horloge heb ik sinds oktober 2020, en dat is ook het moment geweest, dat ik echt ben begonnen met verzamelen. Dat verzamelen is wel wat uit de hand gelopen (een beetje maar )
(alleen al mijn persoonlijke verzameling bevat al meer dan 160 horloges, en dan heb je nog de horloges, die ik uit een bulkverkoop heb gekocht en ik heb geen idee, hoeveel dat er zijn, maar het zijn er veel)
Het is mijn Seikomatic Weekdater J13090 uit 1963, die ik nog steeds graag en regelmatig draag.
Mooi! Verdient wel een betere foto
Proficiat, véél draagplezier!
Net binnen, deze mooie Normana jumbo met Landeron 39 kolomwielchronograaf:
Heeft echt heeeeel hard een beurt dus nu even om de pols en daarna de projectenbak in.
Wat een plaatje! prachtige combinatie op die band ook
Leuk zo in staal (of chrome?!?) - ik heb 'm helaas in doublé
Een leuke nieuwe aanwinst: deze Actus uit okt '73. Mijn droom is een Sarb017, maar deze is ook prachtig groen, en voldoet voorlopig wel. Wat speelt hij mooi met licht! En ik ben nog binnen😊, straks gaan we aan de wandel.
Deze 5722-9990 heb ik onlangs gekocht op Chrono 24. Om er zeker van te zijn dat bet horloge technisch in topconditie blijft, heb ik hem volledig laten servicen. Dit horloge laat zich maar moeilijk fotograferen, leuk om mij daar nog meer in te ontwikkelen
Mooie groene wijzerplaat