Welke vintage draag je vandaag? Deel XXIV

33 likes

Vandaag begin ik deze kleine Girard Perregaux 31,5mm

30 likes

Das wel een heel dubieus logo onderaan…
Ik weet wat het niet is. Waarvoor staat het wel?

2 likes

Deze vandaag ook mee naar kantoor (foto van gisteren)

33 likes

27 likes

Aangezien ik gisteren een bericht zag dat alles ouder dan 25 jaar hier welkom is, ook maar even deze 90’s baby hier droppen :grin::

33 likes

Het is het symbool voor Quartz. Ik weet het, nogal dubbelzinnig…

4 likes

Verschrikkelijk dure Junghans

Twee keer de aankoopprijs besteed aan onderdelen en een donor😱

35 likes

Maar het eindresultaat mag er wezen :+1:
Ziet er geweldig uit :ok_hand:

1 like

Erfstuk?

1 like

Of gewoon heel goedkoop gekocht. Twee keer een tientje aan reparatie investeren kan nog wel uit :grin:

2 likes

Wist ik niet! Bijgeleerd!

1 like

Ach ik geef ook soms 10x de waarde van een horloge aan herstelling (service, glas op maat, bandje…). Heb je nog steeds voor veel minder dan een nieuw horloge een perfect werkend exemplaar met bakken charme.

7 likes

De totale kosten zijn toch wel 2,5 keer de werkelijke waarde inmiddels.
Maar dat geeft niet Ik geniet ervan

11 likes

Dat heb je soms. Ik heb ook wel horloges waarbij de kosten de waarde overstegen. Maar het kan toch de moeite waard zijn. Als je daarmee een bijzonder en fraai exemplaar aan de collectie hebt kunnen toevoegen ben je die kosten zo weer vergeten :blush:

4 likes

38 likes

Goedemiddag, nu mag Atlantic een middagje mee op stap.

28 likes

Ondertussen gewisseld naar deze radioactieve rakker.

24 likes

Ik weet niet of je er van bewust bent deze Monitor is niet geschikt om een dosis te bepalen. Wel heel gevoelig.
Ik zie dat deze recent is gecontroleerd, wat voor een LB 124 zeer relevant is. De gebruikte scintillstor in de detector gaat snel in efficiënte achteruit dus jaarlijks controleren is noodzakelijk.

2 likes

Ik moest me ook niet ongerust maken volgens de stralingsdeskundige, gewoon met mijn tong eraf blijven :wink:

5 likes