Mooie Seiko 5.
Wat een mooie LIP.
Minimalistisch design.
Dank je, ik vind 'm ook heel mooi, de plaat ziet er heel goed uit.
Avondwisseltje met Svalan Sportsman
uit de jaren 50 met een ETA 1100
Is vanmiddag uitgepakt, ik had gehoopt dat het losse radium zou zijn wat op de plaat ligt, maar jammer genoeg is het oxidatie, daar is weinig aan te doen, ik heb de plaat vrijgemaakt van losse rommel, de wijzers over de leervijl, een nieuw glas erin, een nieuw leren bandje, en de kast over de borstels en in de ultrasoon.
Alles weer in elkaar gezet, ik vind dat het nu wel meevalt en ben er wel blij mee.
Zo zag het eruit bij binnenkomst
Hier kun je het binnenwerk bekijken
Dankjewel Peter
Vanavond deze iets zeldzamere Seikomatic 6201-8950. De markers zijn cilindrisch gemaakt, wat het geheel een bijzondere aanblik geeft.
In het kader van Voornemens Vaker Vintage om de pols vanavond een Skyliner 6102-8000 om de pols uit 1970
Deze vanavond een poosje gedragen. Het wijzerverzet ging dermate stroef dat een beurtje noodzakelijk was. Afgelopen dagen gedemonteerd en schoongemaakt. Vermoedelijk was ik de eerste die het deksel openmaakte, zo netjes was alles. Alleen wat restjes van een deel van het rubber ringetje bij de kroon, dat was afgesleten. Verder helemaal droog. Het uurwerk moet er via de voorkant uit. Weer in elkaar gezet en het glaasje nog wat beter gepolijst. Nu kan ik hem zonder gewetensbezwaren dragen en op tijd zetten, dit mooie 7005je uit '76💛
Stowa Bauhaus