Dan moet er eigenlijk een nieuw topic worden gemaakt, dit topic is voor foto’s en niet te veel kletsen, dat is verstorend wat de meeste bezoekers zullen vinden, denk ik. Ik vind het ook leuk de afwisseling op dit topic, foto’s bekijken en een beetje lezen.
In eerste instantie toch voor jezelf hoop ik
Ja, dat spreekt vanzelf, ik ga geen horloges kopen voor een ander, je ziet dat ik het horloge allang heb liggen, anders had ik het wel op het HF gezet. De meeste horloges hebben nog niet op HF gestaan.
Jammer
Misschien nu een paar honderd, ik ben nu zo rond de 16 maanden lid en op het topic,
ben ik in april 2024 begonnen met het plaatsen van binnenwerken met de bedoeling dat ik altijd terug kan kijken en zoeken en vergelijken als ik een uurwerk in handen heb en niet weet welk kaliber het is.
Je heb het er druk mee en dat is leuk toch
Nou ik kan de combinatie van foto’s + verhalen wel waarderen!
Toen de datum in zicht kwam dat ik met pensioen zou gaan zocht ik een hobby die mijn tijd zou kunnen vullen met iets wat ik echt leuk zou kunnen vinden, en ik heb het dankzij Youtube gevonden, dat zijn vintage horloges, daar kom je nooit mee klaar, en je kunt er alles over lezen op het web, en youtube, is een uitkomst als je iets niet weet hoe te doen. Dus ik vermaak me goed met het knutselen en verzamelen van die leuke oudjes. En foto’s maken en deze weer uploaden op het HF is er naderhand ook bij gekomen.
Ik ben een beetje jaloers op jou,maar niet verder vertellen
Nee, dat hoeft echt niet, hoor! Jouw tijd komt hopelijk ook dat je lekker met pensioen gaat en kunt genieten van je vrije tijd. Ik heb op mijn bureau waar ik altijd zit om naar het nieuws te kijken altijd horloges liggen waar ik regelmatig mee bezig ben om ze te voelen en te bekijken tijdens het kijken en luisteren wat er allemaal gaande is in de buitenwereld, je moet wel op de hoogte blijven wat er allemaal gaande is, ik heb wel een tv staan, maar sinds de verhuizing kijk ik alleen op mijn monitor en heel veel naar youtube.
Ik vind het altijd fijn om omringd te zijn met de horloges, ik heb even een foto gemaakt en hier zie je de horloges liggen die ik deze week op het HF heb gezet, morgen of zo komen er weer nieuwe te liggen.
Ik ben al twee jaar met pensioen en probeer zeker wel te genieten.
Ik had je jonger ingeschat, dan heb je tijd genoeg om eens op Tradera te gaan kijken en als je het leuk vindt om horloges uit elkaar te halen en op te knappen, is erg leuk om te doen.
Ik ga even zoeken naar Mora Polo, kom ik terug met Mora met bandje.
Ik ben weer terug met Mora Polo, had het snel gevonden.
Hier ben ik bezig met het plooien van een spiraalveer, die lag dus helemaal uit model, het is de eerste keer dus zal me benieuwen of het lukt, het zit al aardig in model zoals het hoor maar ben nog niet zover dat het teruggemonteerd kan worden, ik doe elke dag een stukje en als het niet lukt begin ik de volgende dag weer.
Nu ik toch bezig ben, heb ik hier een leuke Moeris, ik heb vorig jaar augustus twee Moerisen gekocht
voor het luttele bedrag van 22 euro, ik zie nu dat ik toen ook een Mora heb gekocht voor 6 euro.
Daarom is Tradera ook zo leuk, soms koop je het echt voor weinig.
Deze Moeris mist een secondewijzer, ik heb secondewijzers binnengekregen, maar de tap van het secondewiel is stuk, dus loopt het nu zonder, ik zal eens een keer een wiel bestellen via Ebay.
Op een nieuw suède bandje, staat 'm goed vind ik.
Rick de verkoper is een goeie gast, hij heeft veel horloges verkocht en het startbedrag was altijd 18 cent, jammer dat hij nu al maanden niet meer actief is op Tradera.