Welke vintage draag je vandaag? Deel XXV

Weer terug op het vintage pad :sunglasses::sunglasses:

1 like

Daar lijkt een secondewijzer te missen.

1 like

Prachtig horloge! wat is het patina schitterend, zo mooi verdeelt op de plaat en de kleur is fantastisch. En dan al het moois ook nog eens op een Longines is te zien, is echt super.
1 van de mooiste horloges op het forum, wat mij betreft.

7 likes

Merci blij dit te horen van een enthousiaste liefhebber :wink:

1 like

Nee hoor die is er wel…maar . …

Prima gedaan Patrick :+1: donkere wijzerplaten niet veel voorkomend ,durfde deze nooit aan te kopen vanwege onzekerheid omtrent authenticiteit :smiley:

1 like

Nu nog een keer de juiste wijzers zien te vinden. Ik heb deze gekocht met een wijzerplaat in verre staat van ontbinding… Althans zo leek het wel. En kon voor weinig deze wijzerplaat kopen. Deze had van oorsprong een zilveren wijzerplaat, maar aangezien ik alleen maar deze donkergrijze kon vinden, die maar gekocht… Ik vind het niet erg, dat hij niet helemaal origineel is, zolang het er maar een beetje op lijkt.

Er staan er overigens twee te koop in Japan, beide in originele staat, zo lijkt het.

3 likes

Even in een andere tijdzone, maar net zo precies :ok_hand:

24 likes

Nieuw bandje aan gemaakt. Uurwerk nog niet gefixt… iets teveel roest dus onderaan de lijst. :laughing:

@domega Ik denk dat die leren bandjes cordette heten. Die klemmetjes zitten ook op de tijd correcte gespjes die ik gebruik. En deze heeft ook nog een mooi uitschuif en klap mechanisme in de gesp.

30 likes

:+1:

Fijne zondagavond nog :sunglasses:

25 likes

23 likes

Svalan in de middagwissel:

18 likes

Is te zien bij de 6

1 like

Dat ziet er super uit, top ! :ok_hand:
Als je cordettes te kort komt laat je 't maar weten hoor :slightly_smiling_face:

1 like

Die is verstopt

15 likes

Неудачный побег

1 like

Hoort het vliegtuigje er niet aan vast te zitten?

1 like

Weet niet of dit hoort , maar deze is er gewoon op geprint

1 like

Vast wel iemand die weet hoe het hoort…

1 like