Nope
Goedenavond vintage vrienden,
Komende week wordt het volgende thema “show je horloge met lume” dit vanaf post 3743 in het topic themaweken horloges.
Wel goed de inleiding lezen en naar het voorbeeld kijken, lekker makkelijk toch
Wens iedereen een leuke themaweek
Best wel een 5 mei horloge met de Nederlandse kleuren. .
Vandaag voor het eerst de datum goed, is geen QS dus moest paar dagen de datum op 4 houden door de tijd terug te draaien maar ik ben inmiddels helemaal bevrijd hiervan en dit op Bevrijdingsdag
( ik had een anjer op de achtergrond … fijne Bevrijdingsdag allemaal!)
Tot voor kort zag je regelmatig mensen met Solexen hier rondrijden die ze huurden om een Westlandse rondtocht te maken met zwarte jassen aan en een bezemwagen erachteraan.
Jammer maar het verhuurbedrijf is ermee gestopt. En die reden geen 60 maar gingen volgens mij max 20 km per uur.
Werd veel gedaan door vriendengroepen of als personeelsuitje.
Was een leuk gezicht en hadden veel lol maar helaas dat is nu voorbij na 20 jaar verhuren zijn ze ermee gestopt.
Foto van internet gehaald.
Nu verhuren ze E-Puch elektrische brommers gezien de moderne tijd.
Vroeger hoorde je ze en nu hoor je niets dus valt het niet meer op dus de E-Puch nog nooit gezien.
Voor degenen die vandaag vrij zijn in verband met bevrijdingsdag een fijne dag gewenst.
Ik moet gewoon werken. Ben nog nooit met 5 mei vrij geweest behalve als het in het weekend viel.
Hier vandaag een Ruhla met kunststof kast en tijdelijke wijzerplaat en dito plexi.
De originele wijzerplaat heb ik nog, maar daar hoort een ring met hoge indices bij (die heb ik ook), maar ook een speciale hoge plexi dis helaas gescheurd is.
Heel misschien kan ik er nog eens ooit aan komen.
De Connie vandaag