Welke vintage draag je vandaag? Deel XXV

Goedemiddag, vintage liefhebbers, met Atlantic.

Ik heb zojuist een pakketje uit de tuin gehaald met dit horloge erin, het is een restauratieobject, een opknappertje zo gezegd, heel leuk verpakt in een leeg pak melk, de creativiteit en ideeën van inpakken Zweedse stijl is fantastisch en erg leuk om te ontvangen.

20 likes

Mei 1992 dus 33 jaar oud deze maand. Een Tuna die eruitziet alsof hij vorige maand gemaakt is.

22 likes

Ik ga zo meteen de Atlantic eens nader bekijken, ben zeer benieuwd naar de staat van de plaat en het uurwerk.

Nu met Nigedo, die heeft gisteren een servicebeurtje gehad en loopt nu weer op tijd.

19 likes

15 likes

21 likes

Mooie combinatie ,Jeroen ! :ok_hand:

1 like

Rondje Rotterdam Noord - lenteweer :sun_behind_large_cloud:

27 likes

Zat vanmorgen ook op de fiets voor een ritje maar vond het maar koud,pffff.

1 like

Tja alles beter dan regen en wind maar lekker was 't inderdaad niet. Ga morgen weer 2 gerepareerde oudjes ophalen dan zie ik 't toch weer wat zonniger in :sun_with_face:

2 likes

De wissel,

Mooie dag nog!!:watch:

22 likes

Mijn NA is binnen. Precimax alarm. Blij mee en echt mooi voor haar leeftijd. Alles werkt goed alleen het uittrekken van de alarmkroon gaat wat stroever dan die van mijn andere alarmen. Moet nog even achterkantje verwijderen om te kijken wat er inzit @basvg

25 likes

AS 1475…

3 likes

Veel mooier zo :innocent:

1 like

Vandaag een andere:

26 likes

Te gek!

27 likes

Terug van de horlogemaker voelt ook als nieuw :grin:
Funke vierkant horloge’tje, mooi blauw-zwarte fumé wijzerplaat, rode accenten op de opgelegde indices met die zwarte racing band een beetje Monaco vibes maar in ieder geval heel veel seventies swagger!

33 likes

7002-7001

26 likes

Lorus als paard voor alle werk :sunglasses:

21 likes

28 likes