Welke vintage draag je vandaag? Deel XXV

Prachtige Omega ! :ok_hand:

1 like

Merci Harry! dit horloge heb ik van de buurvrouw gekocht, is van haar vader geweest.
Zo zie je maar, de ene hecht aan iets wat van vader is geweest en de ander geeft er niks om.

2 likes

Maar ja dat zie je wel meer en dan kun je ander heel blij maken ,toch ! :+1:

1 like

Jawel, ik zou het niet voor de marktprijs hebben gekocht, maar ik ben er wel blij mee hoor, en de buurvrouw was ook blij dat ze het kon verkopen aan haar buurman, denk ik dan, dus beide tevreden met de transactie.

1 like

Er wacht een sterretjesdiner met vrienden.
Ik ben er alvast klaar voor :yum:

27 likes

Lekker genieten toch ,je weet gezelligheid kent geen tijd …en dan gaat deze mooie Longines achter lopen :smiley: :ok_hand:

3 likes

Bedankt Harrie. Het gaat zeker een mooie avond worden!

1 like

Naar Hoogeveen getuft om de D21 in actie te zien. Helaas technische problemen dus hij ging niet de lucht in :roll_eyes:

Maar genoeg ander leuk spul aanwezig.

27 likes

Ik kan de reanimatielijn op de wijzerplaat zien :grin:

4 likes

Vandaag deze Seikomatic 6206-8010 uit 1964 gereanimeerd. Ik moet er alleen nog een nieuw glaasje voor scoren, dan is hij is hij perfect (onderin zit een flink scheur).
Maar het uurwerkje een beurt gegeven en een nieuwe rotor (was gebroken), en heel wat werk gehad om het uurwerk uit de kast te krijgen, vanwege een pakkingring, die zo hard was als steen. En als die er niet uit kan, kan het uurwerkje er ook niet uit. Ruim anderhalf uur bezig geweest om de pakkingring te verwijderen, zonder al te veel schade aan te richten, maar het is gelukt…
Maar het resultaat mag er wel zijn, het is niet voor niets geweest…

31 likes

Fijne avond!!:watch:

30 likes

De defy :tangerine::tangerine:

39 likes

29 likes

Wow, die is leuk!

1 like

Ook mooi

Vanaf welke leeftijd telt dit topic?

Mooie! @basvg

1 like

Je mag iets vintage noemen vanaf 25 jaar oud volgens mij… Ik ben bijna 2x vintage.

2 likes

Snotneus :crazy_face:, hier hetzelfde…

2 likes

@VmaxNL Ik voel me vaak wel een snotneus nog…

1 like