Welke vintage draag je vandaag? Deel XXV

Ik zie op Tradera ook Seiko King Quartz

Wat vind je van de ‘koop nu’ prijzen? Jij hebt er verstand van ik niet.
Je moet niet kopen maar bieden, in de meeste gevallen ben je dan voordeliger uit.

Om te zien wat er nu wordt verkocht, ga je naar linksboven en klik op de drie streepjes, daar zie je ‘Laatste Kans’ daar klik je op dan zie je ‘meer categorieën’ daar klik je op en zoek naar ‘horloges’

Je kunt ook hier klikken op ‘Laatste Kans’ dan ben je er direct.

Op zondag is het aanbod het grootst, dus ga maar eens op zondagmiddag kijken, soms kun je 10 pagina’s bekijken zo rond de 200 horloges die er dan aankomen. Heel leuk om eens te onderzoeken.

Ik heb weleens een horloge gekocht voor 0,18 euro en het werd ook geleverd.
De verkoper Rick waar ik al diverse horloges van had gekocht is een betrouwbare verkoper en zonder problemen werd het afgeleverd samen met de andere horloges die in het lot zaten.
Het betreft een Liwaco, precies hetzelfde horloge stond op etsy voor 130 dollar te koop, wel iets mooier dan deze, maar 18 cent is wel erg weinig.
Er waren toen geen bieders en het was op een zondag, toch vreemd dat er dan niemand een bod doet.

3 likes

Knappe KonTiki :+1:t2:

1 like

Mora Saturday

25 likes

Vanmiddag weer eens Longines tijd

21 likes

Ik zie dat ik nog een Mora heb liggen, nog nooit omgehad dus wordt binnenkort voorzien van een bandje en klaargemaakt voor het HF.

15 likes

Je hebt veel te veel jij :rofl: :rofl:

2 likes

Handig, zo’n eigen winkeltje thuis. :grinning:

2 likes

Ik hoop voor je dat je niet besmet wordt met het virus, Tradera is erg besmettelijk, ik was deze Mora al vergeten, en ik moet gaan zoeken waar het ligt.
Ik ben trouwens nu aan het afbouwen en heb er genoeg, voorlopig dan, hè.

2 likes

Ook een leuke sportieve Mora, Mac :+1:t2:

1 like

Gewoon lekker door gaan man,vind het leuk je verhalen en aankopen te lezen :+1: :+1:

2 likes

Ja, mooi hé, die kast vind ik erg mooi, het hele voorkomen trouwens, ik ga nu eens kijken waar ik het heb liggen en komt binnenkort weer op het HF maar dan aangekleed.

Dan moet er eigenlijk een nieuw topic worden gemaakt, dit topic is voor foto’s en niet te veel kletsen, dat is verstorend wat de meeste bezoekers zullen vinden, denk ik. Ik vind het ook leuk de afwisseling op dit topic, foto’s bekijken en een beetje lezen.

Dezelfde op Etsy Liwaco

In eerste instantie toch voor jezelf hoop ik :grinning:

2 likes

Ja, dat spreekt vanzelf, ik ga geen horloges kopen voor een ander, je ziet dat ik het horloge allang heb liggen, anders had ik het wel op het HF gezet. De meeste horloges hebben nog niet op HF gestaan.

2 likes

Jammer :innocent: :innocent:

1 like

Misschien nu een paar honderd, ik ben nu zo rond de 16 maanden lid en op het topic,

ben ik in april 2024 begonnen met het plaatsen van binnenwerken met de bedoeling dat ik altijd terug kan kijken en zoeken en vergelijken als ik een uurwerk in handen heb en niet weet welk kaliber het is.

1 like

Je heb het er druk mee en dat is leuk toch :blush: :blush:

1 like

Nou ik kan de combinatie van foto’s + verhalen wel waarderen!

1 like

Toen de datum in zicht kwam dat ik met pensioen zou gaan zocht ik een hobby die mijn tijd zou kunnen vullen met iets wat ik echt leuk zou kunnen vinden, en ik heb het dankzij Youtube gevonden, dat zijn vintage horloges, daar kom je nooit mee klaar, en je kunt er alles over lezen op het web, en youtube, is een uitkomst als je iets niet weet hoe te doen. Dus ik vermaak me goed met het knutselen en verzamelen van die leuke oudjes. En foto’s maken en deze weer uploaden op het HF is er naderhand ook bij gekomen.

4 likes