Welke vintage draag je vandaag? Deel XXV

amai ze durven nogal wat vragen voor zo’n Olma sport , zeker met die conditie in zo’n conditie. Nu vragen staat vrij, de zot bepaald wel welke prijs hij er voor over heeft zeker!

1 like

19 likes

18 likes

Ooh lekker man. Wat een aankoop. Gefeliciteerd :ok_hand:t2:

1 like

Dankje :sunglasses::smile:

Van harte gefeliciteerd met deze prachtige NA Martijn! Ik wens je heel veel draagplezier en hopelijk zien we 'm regelmatig terug in dit topic.

1 like

Komt zeker goed! :sunglasses:

mooi bandje!

1 like

Oh ja, dat was een echt trendmodel, in chrome of staal, weinig in goudkleuren valt mij altijd op… en heel veel worden er overigens door liefhebbers weer vermarkt als ‘militair’ :wink:
Nog 'n paar dan - zoek de verschillen :yum:

26 likes

Goedemorgen allemaal
Vandaag de Nino met kunststof kast en AS 1950/51.

22 likes

Vandaag de Seikomatic 6216-9000, bijnaam Baby Grand Seiko, die ik eigenlijk nog mooier vind, dan de Grand Seiko 62…

24 likes

Horloge met een herinnering.

Deze gaf ik aan mijn peetoom precies op het moment dat zijn horloge batterij leeg was.
Dus dat kwam goed uit want met een handwinder heb je daar helemaal geen last meer van.

Inmiddels is het horloge helaas weer terug bij mij, want oom Jan is verleden jaar overleden.

28 likes

Prachtige staat zeg, wow !
Hier toevallig ook net een plastic fantastic oudje - een Zwitser van Fortis / Eloga

21 likes

In het kader van Voornemens Vaker Vintage om de pols vandaag een Lord Elgin 30b met caliber 760 onder de kap uit 1964.

Laatste automatic caliber ooit gemaakt in de VS.
Technisch hoogstandje.

31 likes

Mooi ding :ok_hand:t3:

Dankjewel :pray:t2:. Ook qua marketing een echte Swatch voorganger, met Flipper en Olympische Spelen logo’s :see_no_evil:

Verder 'n prima ding om mee in de tuin te werken. Heb ook nog 'n automaat versie ergens…

18 likes

Dubois dans son jus d’origine :person_shrugging:

23 likes

Vers van de rommelmarkt in Turnhout (B) .
Hij had zo weinig service gehad in zijn zware leven dat hij zelfs achteruit liep (!!??)
Wel met gesigneerde Pontiac kroon en het originele glaasje met de ‘P’ .
Eta 27… erin…
(De compressorkast te snel weer dichtgemaakt en geen zin om nog eens te kijken welke het precies was)

28 likes

DS-3 vandaag

29 likes

Hier ook een Certina vandaag:

:slightly_smiling_face:

20 likes