Aquastar Regate
Is dat de originele kast?
De jouwe voelt om een of andere reden zowel jonger als ouder dan de mijne…
Goedemiddag vintage vrienden,
Komende week wordt het volgende thema: “toon je panda chronograaf” vanaf post 2652 in het topic themaweken horloges.
Wel goed de inleiding lezen en naar het voorbeeld kijken, lekker makkelijk toch
Wens iedereen een leuke themaweek duim
“toon je panda chronograaf” vanaf post 2652
Goedemiddag, zojuist uitgepakt een Lagonda, in het echt ziet het er fantastisch uit, mooie patina, ik heb er nog helemaal niets aan gedaan, en het hoeft ook niet, wel een nieuw bandje omgedaan.
Gekocht voor negen euro, het zou niet werken, ik heb het opengemaakt en de balans een paar zetjes gegeven en sindsdien loopt het constant door, krijgt later nog een servicebeurt.
De kast is zoals ik hem gekocht heb, deze wijzers zijn later gemonteerd wegens missende minutenwijzer (helaas).
Zekers, deze blauwe heb ik even bij deze Atlantic omgedaan, ik denk dat blauw beter staat op goudkleurige horloges, maar dit kan ook wel. Die van jou is ook erg mooi, fantastisch!
Iets chiquer misschien maar op zilver/ staal gaat het ook prima
Ik zoek nog een plak bandje voor deze Benrus, het heeft vaste pinnen, op horlogebanden heb ik ereen gezien, maar die is wel erg duur, weet jij een webshop die plak banden verkoopt voor een redelijke prijs?
Ik heb wel wat banden besteld en kijk of ik die open kan maken en naderhand weer vast plakken, maar liever heb ik een origineel plak bandje liefst in het blauw of bruin.
Zou deze staan? Ik had het liever gezien in een andere kleur, er is ook bruin leverbaar, maar dat ziet er een beetje saai uit.
Plakbandje
Dat is geen vaste pen, lijkt me in ieder geval zo.
Er zit een los omhulsel omheen. Daaronder zit volgens mij een vaste pin, maar 100% zeker ben ik er niet van, ik ga eens proberen of ik het eraf krijg dan weten we meer.
De ouwe band zat ook vast geplakt.