Welke vintage draag je vandaag? Deel XXV

Tissot uit 1950

Het horloge is in deze staat binnengekomen, de plaat is zo versleten dat het voor een vintage van 75 jaar niet lelijk is en eigenlijk goed staat, niet elke vintage wordt een knap oudje, maar ondanks alle slijtage op de plaat is het nog steeds een mooi horloge.
Kan nog weleens een uitdaging zijn om de markers en de cijfers onderhanden te nemen, we zullen zien.

22 likes

Radium? Dan zou ik helemaal oppassen.

Het enige wat ik wil zeggen is dat ik me heel goed in de materie zou verdiepen en pas daarna beslissen of ik eraan zou beginnen.

In de avondwissel:

23 likes

Inclusief tennisracket?

4 likes

Mooie aanwinsten :ok_hand: Vooral de cijfers van de eerste Verdal :star_struck:

2 likes

Was nog niet geboren :thinking: :joy:

1 like

31 likes

Nee ik hou niet van sport :grimacing:

1 like

Laatste wissel voor deze dag.
Sultana met een mooie plaat en wijzers, de vergulde laag is wel sleets op de hoorns, maar gekocht voor 15 euro dus mag niet zeuren.
Het uurwerkje loopt goed.

Het was binnengekomen met een lelijk goudkleurig flexbandje, ik heb er een nieuw leren bandje aangehangen en een beetje opgepoetst, en dan toont het al een stuk mooier.

24 likes

De Kelton Trial a.k.a. de Timex Black Max 1977

25 likes

Dankje! Wel wat sproetjes van de leeftijd, maar staat de Zenith goed vind ik!

1 like

Zeker :+1:t2:
Ik heb zelf een vrijwel gelijke automatic met een keurige metallic grijze dial, en die oogt echt een stuk saaier!

1 like

Haha, en die vind ik dan weer cool :blush:

3 likes

Ik heb geen aandacht gegeven aan dat flexbandje, ik zal het repareren en even een ultrasoon bad geven en het er weer aan doen en een paar foto’s maken, misschien ga ik het dan ook wel cool vinden, wie weet.

1 like

Nog even gewisseld naar het tweede 7005je uit m’n verzameling van nu 6😍 Deze had een raar, half plastic bandje, en nu een bandje dat van een Orient af kwam waar hij niet bij paste. De gele lijntjes in de wijzerplaat komen mooi terug in het bandje, waar strookjes goudkleurig metaal in verwerkt zijn.

18 likes

Goedemorgen vintage liefhebbers
Vandaag mag de Lubin mee.

21 likes

Goedemorgen :sunny:

38 likes

Een hele mooie Harry!!:watch:

1 like

Dank je Gerard ! :+1:

1 like