5126-8100
Met een Ali saffier glaasje aangezien de orginele helaas gesneuveld was bij een poging tot polijsten . Het glaasje is dezelfde als een Willard, dus een NOS oem dat was me wat te gortig.
Gaaf man
Dankje
Was in erg slechte staat bij binnenkomst. Mag nog een nieuwe veer en ik moet nog eens die plekjes op de uur en minuten wijzer aanpakken maar op korte termijn niet nodig.
De lume op de plaat en de secondewijzer is echt prachtig .
De markeringen op de bezel zijn opnieuw ingekleurd met een watervaste stift . Mocht iemand hier tips voor hebben, meer dan welkom
Zwarte nagellak…
Het kan soms zo simpel zijn. Ik ga het proberen mocht dit slijten. Nog een blanke lak eroverheen?
Dank Patrick
Ingezoomd, is die verwering van de plaat zo slecht nog niet . Persoonlijk zou ik die indexen en het omega logo oxidatie vrij maken in combo met een nieuw glaasje.
Dan is die verwering echt een mooie tekening lijkt het. Mooi hoor
Heb navraag gedaan wat een service kost, Bij Omega verzenden ze vintage zoals deze naar Zwitserland…+/- €2200,-. Een service bij een goeie Omega erkende horlogemaker tussen de €600,- en €1200,-. Aangezien we net een grote verbouwing gestart zijn wordt het ff sparen en tot die tijd van Opa’s patina genieten. Een secondewijzer staat naast de service iig hoog op het wensenlijstje. Verder loopt hij al 5 dagen nagenoeg spot on, dus is daarmee de haast ook wel een beetje getemperd.
Je kan hooguit als Gothic worden aangekeken, als je zwarte nagellak bij de drogist haalt…
Zou een grappige combo zijn. Een licht getinte, kleine gothic met dreadlocks
Dat is de magie van die constellations. Die lopen zelfs kruk droog absurd goed.
Meerdere gezien die zelfs na decennia geen service gehad te hebben, meteen beginnen te kopen als je hem uit de doos neemt. En allen snaar strak.
Daar zit dan ook meteen het gevaar van extra slijt. Maar enfin, omega bied gewoon goede service dus het kan zo’n vaard niet lopen.
Dat is de besta patina. Een fysieke afspiegeling van de beste heer zijn leven
Ikvind hem echt top en heel apart van welk jaar is hij ?