Welke vintage draag je vandaag? Deel XXV

Fraai hoor, mooie diepe brushing, stoer effect!

1 like

Goedemiddag, met Moeris.

18 likes

Wat is dit toch een prachtig horloge.

1 like

Dat klopt, het is van rond 1925 dacht ik

balansstaf is stuk dus ik zoek onderdelen.

Proficiat met deze mooie PB ! :ok_hand:

1 like

Dank je wel :grin::grin:

1 like

Is net binnen blij mee :heart_eyes:

15 likes

Mooie Seiko, veel plezier ermee.

1 like

Dank je :facepunch:

Die Moeris is mooi.

1 like

Goedemiddag, wissel naar een oudje wat hier al lang ligt te wachten voor wat aandacht, ik heb het vandaag die aandacht gegeven en voorzien van een nieuw glaasje, de kast over de polijstborstels en een lekker warm ultrasoon bad gegeven, daarna alles weer in elkaar gezet, het patina op de plaat is oxidatie daar is weinig neer aan te doen, het loopt verder heel goed.
Is wel leuk om nu eens een horloge te laten zien waarbij het verouderingsproces zo hard heeft toegeslagen dat je niet zou denken dat er nog muziek inzit, maar het uurwerk ziet er ook nog goed uit en loopt prima.

Ik heb even in het archief van Tradera gezocht naar dit horloge, en ik heb het gevonden, ik heb er 91 cent voor gegeven en het zag er toen zo uit.

15 likes

Dankjewel, Scudo.

Heb nog ergens een Altus met kapotte deksel…

1 like

En zit daar hetzelfde kaliber in? Bij mijn Altus is de balansstaf stuk, het wil zou graag tikken maar het gaat niet. Ik moet nog een keer leren hoe ik een staf moet vervangen, maar ook de maat opnemen, etc etc. dus is het handiger als ik een complete balans ring met staf zou kunnen bestellen, maar is moeilijk aan te komen.

1 like

Zondagse Seiko :grin: op maandag

20 likes

Vandaag op pas geweest met de gepatineerde Seamaster

Nu gewisseld naar de Elnix. Gisteren bijgeregeld en wat loopt deze lekker :partying_face:

27 likes

Vanmiddag deze Endura :sunny:

28 likes

Vaak even vintage in de avond😊

14 likes

De nodige patina op deze Seiko Unique 13025 uit 1958

22 likes