Absoluut, dankjewel! Ga je het nog eens proberen? Er komt vast wel weer eens een mooie deal voorbij
Dankjewel! Klopt inderdaad, een microrotor cal. 2-66. Vermoedelijk is het horloge uit 1975-'76. De vorm is heel mooi, een beetje zoals de PP ellips. De geïntegreerde mesh band ook erg comfortabel
Hartelijk dank heren😎
Nog één in het zonlicht, met een mooie glinstering.
Zonder reverse panda geeft het een hele evenwichtige look, maar vooral de conditie maakt deze heel bijzonder omdat de plaat en vooral de binnen bezel heel vaak last van vochtschade hebben…
Vandaag een key watch st. blaise over de schutting, het liep niet daar was de prijs ook naar, geen bieders, ik had vanmiddag de deksel eraf geschroefd en zag dat de spiraalveer aan elkaar zat geplakt van de olie of iets dergelijks en ook een bosje haren zat er tussen, dus ik heb de balans gespoeld in alcohol en laten drogen en zojuist weer teruggezet, en wat denken jullie, het loopt nu weer, hoor!
Dus ik ben er heel blij mee en het krijgt naderhand nog een servicebeurtje.
Dank je, ja leuk hé, en voor een vintage verzamelaar is dit een leuke aanwinst voor in de verzameling. Toch iets wat je niet vaak ziet, en wat ook leuk is dat het nog geheel compleet is en het er nog heel goed uitziet.
Je mag 1 keer raden wat ik ervoor betaald heb.