Welke vintage draag je vandaag? Deel XXV

Absoluut, dankjewel! Ga je het nog eens proberen? Er komt vast wel weer eens een mooie deal voorbij :smiley:

Dankjewel! Klopt inderdaad, een microrotor cal. 2-66. Vermoedelijk is het horloge uit 1975-'76. De vorm is heel mooi, een beetje zoals de PP ellips. De geïntegreerde mesh band ook erg comfortabel :+1:

Hartelijk dank heren😎

Nog één in het zonlicht, met een mooie glinstering.

19 likes

26 likes

Niet bewust naar zoeken, maar als die voorbij komt zal ik het zeker niet laten! Vooral niet na die polsfoto van je. Jezus wat een prachtig ding zeg.

Heb je nog een foto van de zijkant? Die zijn echt ongelofelijk dun voor een automaat he.

1 like

NA: Omega Constellation 198.111 uit mijn geboortejaar 1977

26 likes

Zonder reverse panda geeft het een hele evenwichtige look, maar vooral de conditie maakt deze heel bijzonder omdat de plaat en vooral de binnen bezel heel vaak last van vochtschade hebben…

4 likes

Vandaag een key watch st. blaise over de schutting, het liep niet daar was de prijs ook naar, geen bieders, ik had vanmiddag de deksel eraf geschroefd en zag dat de spiraalveer aan elkaar zat geplakt van de olie of iets dergelijks en ook een bosje haren zat er tussen, dus ik heb de balans gespoeld in alcohol en laten drogen en zojuist weer teruggezet, en wat denken jullie, het loopt nu weer, hoor!
Dus ik ben er heel blij mee en het krijgt naderhand nog een servicebeurtje.

Nu in de zak

Key Watch St.Blaise uit de jaren zestig.

18 likes

Haha, mooi man. Hoop dat je er één tegen het lijf loopt. Ik wil je ook wel tippen als ik mooie tegenkom. :+1:

De normale variant is al niet heel erg dik met zo’n 6-7mm, maar deze is inderdaad slechts 5mm dun. Prachtig, en dat voor een 50 jaar oud horloge!

12 likes

Mooie aanwinst! :partying_face: gaaf zeg.

1 like

Deze bijzondere Citizen.

32 likes

Dank je ! :+1:Kwaliteitje zal ik maar zeggen :smiley:

2 likes

Dat wil ik ook,maar je moet goed zoeken :blush: naar dit type!

1 like

24 likes

41 likes

30 likes

Prachtige Saemaster ,Friso ! :ok_hand: bouwjaar ?? 50 tiger jaren ?

1 like

Tell Fleurier

Plaat is heel mooi, kast is flink beschadigd, de wijzers ook nog niets aangedaan, kan opgeknapt worden.
Uurwerk is een FHF ST 96 -4

24 likes

Mooie vondst is dat macx… voor in de pocket :heart_eyes:

1 like

Bandje uit het lichtblauw gevist

27 likes

Dank je, ja leuk hé, en voor een vintage verzamelaar is dit een leuke aanwinst voor in de verzameling. Toch iets wat je niet vaak ziet, en wat ook leuk is dat het nog geheel compleet is en het er nog heel goed uitziet.
Je mag 1 keer raden wat ik ervoor betaald heb.

2 likes

Goedemorgen iedereen
Vandaag een Intex met in-house uurwerk.

22 likes