Welke vintage draag je vandaag? Deel XXVI

Avondwissel

15 likes

Oude favoriet weer eens van nieuwe energie voorzien en meteen de Kinetic op rechts verdrongen :sunglasses:

16 likes

Dank je.

Het was een bijzondere dienst in Luxemburg. Mijn eerste daar, want dit was voor mijn oom (80+, in zijn slaap :pray:t3:). Zo’n dag gaat wel wat anders dan hier, want ze nemen nog echt de tijd en het gaat er niet aan de lopende band.

On-topic: Een hoop kerkgangers van verschillende leeftijden droegen hun eigen communiehorloge, de “zondagse”, dus dat vond ik dan wel weer een opvallend detail. Mijn Seiko mocht zich bewijzen als GADA. Voor deze gelegenheid (spijkerbroek, regenjas) prima. In Nederland zou ik mijn Eska hebben gedragen.

@Tony79 bedankt. :pray:t3:

6 likes

Fijne avond!!:watch:

20 likes

Leuk! Nog nooit eerder gezien

1 like

22 likes

Deze had ik vanmorgen om willen doen, maar toen kwam de Orient ertussen. Dus nu voor de avond…
Seiko Sportsman

18 likes

17 likes

Avondwissel

Toch nog even deze Eska omgedaan. Niet dat dit horloge bedoeld was voor begrafenissen of rouw, maar aan de andere kant: waarom ook niet?

18 likes

Omega Genève in de avondwissel, had hem te koop staan maar wegens chronische desinteresse toch maar terug aan de pols, nu met een leukere band erop:

21 likes

…dans son jus d’origine :drooling_face:

1 like

:star_struck:

1 like

Wist je ook dat sei tacche slaat op de 6 inkepingen in het achterdeksel? Hier is nog weleens onduidelijkheid over of er worden moeilijke betekenissen achter gezocht.:slightly_smiling_face:

2 likes

Dat wist ik niet, dit is de klep

Ik kan de krassen er wel een beetje uit polijsten, misschien maar erin laten zitten, wat vind jij daarvan?.

3 likes

Ik zou het zo laten, zeker ook omdat de referenties er ook goed in staan en het beter bij het horloge staat zoals het nu is.

2 likes

In het echt zie je het bijna niet, op een uitvergroting zie je alles en lijkt het veel erger dan met het blote oog is te zien, je voelt het met de nagel ook niet zo ondiep zijn de krassen.

1 like

14 likes

Deze Tissot Antimagnetique voor vandaag

14 likes

M’n Astin met de grote oren :person_shrugging:

…en een bijzondere automaat inside

14 likes

Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 4000 antwoorden automatisch gesloten. Discussie voortzetten in Welke vintage draag je vandaag? Deel XXVI (Deel 20).