Welke vintage draag je vandaag? Deel XXVI

30 likes

22 likes

Zo, dat is ook een mooie Longines. Hij begint ook al mooie sproetjes te krijgen, deze wordt alleen maar mooier en mooier. Hier mag je trots op zijn Peter, draag em met heel veel plezier en zorg goed voor hem.

1 like

Goedeavond, al enkele uurtjes deze om, en gelukkig nog net licht genoeg voor een fotootje.

Doxa - Baby 565 WWII François Borgel kast 1944

18 likes

Moguh,

business as usual

24 likes

Goedemorgen
Vandaag een LIP.

21 likes

Ik vind hem prachtig :heart_eyes_cat:, geniet ervan!

1 like

Dappere poging om in Vintage en Vierkant te worden toegelaten. Maar we zijn streng hè, Lex?(@lexaf)

25 likes

Seiko LM

26 likes

Goedemorgen,

:ukraine:

24 likes

26 likes

Gefeliciteerd Don, leuke NA :ok_hand:

Aantal doktersbezoekjes vandaag, mag met een sjiek horloge :sweat_smile:

25 likes

Haha, niet dus :innocent: Deze heb ik al zeker 30 jaar (zoals mijn meeste oudjes) maar was als slecht lopend onder het stof terechtgekomen…
De reparateurs die ik nog over had na al die jaren vonden hem niet de moeite van herstel. Tot enige tijd geleden de man met de gouden handjes @Scudo mijn Russische kneusjes wel eens wilde proberen te redden :muscle:. Score 100% en nu ben ik er weer zuinig op :grin:

9 likes

:four_leaf_clover::+1:t2:

1 like

Mooi ding! Mag ik vragen naar je polsomtrek? Ik zit zelf al een tijdje te gluren naar zo’n Poljot Signal maar vrees dat die wat te beefy is voor mijn smalle pols (16.8 CM).

1 like

25 likes

Dank je :pray:, is al heel lang in bezit - zie boven. [quote=“Shaunasleep, post:2538, topic:561350”]
vrees dat die wat te beefy is
[/quote]
Is zeker niet beefy, geloof me. Is net als mijn polsje uit de tijd van voor de sportschool en proteïnen - alleen zo’n foto met de smartphone maakt het altijd over de top :innocent:

2 likes

Goedemorgen,

mooie dag allemaal!!:watch:

25 likes

Aha! Nou leuk dan weer eens om de pols te hebben toch!?

1 like