Welke vintage draag je vandaag? Deel XXVI

Ik zie op Chrono24 prijzen dat is niet mis.

1 like

Penanker uurwerk dus die ga ik niet uit elkaar halen. Misschien verkopen aan iemand die het kan repareren, en anders maar gewoon houden.

1 like

Vers van de werkbank, leuke klusdag gehad bij @Vintagewatchstuff, samen met @Jenneke:

30 likes

Gedeeltelijk eens met je, maar 't is wel een leuke gelegenheid om een horlogecollectie uit te breiden. Benieuwd of iemand je er toch een stuurt :grin:

1 like

25 likes

Code geel voor de volgende uren :cloud_with_rain:

23 likes

:netherlands:

21 likes

Ik heb zojuist een leuk horloge aan mijn broer gegeven, een Citizen quartz

Het is al lang geleden dat ik een horloge cadeau heb gekregen, in 1986 heb ik een Tudor van mijn ouders gekregen voor mijn dertigste verjaardag.

15 likes

Challenge diver 1977

22 likes

Ook vers van de werkbankpers op deze zondagse knutseldag met @TKH en @Jenneke
2 stuks LIP jaren 40 horloges met cal R25. Die met de lichtbruine band lag er al een hele tijd, had brokken, de wisselstukken waren er wel, maar de zin ontbrak om er aan te beginnen.

Gisteren nam ik dan een identieke op de wijzers na mee van de rommelmarkt en dus dacht ik “doe op de knutseldag die 2 dingen samen, alles tegelijk de kuismachine in want het is toch hetzelfde caliber en dan zijn er gelijk 2 klaar want de 2 resterende schuifjes moeten leeg” :rofl: :rofl: :rofl:

31 likes

Tuurlijk!
Van harte @Macx :partying_face:

2 likes

Hoi vriend, moet je post van de Geneve 296 nog lezen. Staat vastgezet op de pc, dus komt goed :innocent:

Wel even Macx feliciteren met z’n verjaardag :wink:

@Macx

Macxie Macxie Macx een heel erg gelukkige verjaardag. Maak er een mooie dag en avond van, geniet met volle teugen, drink er eentje en doe dan dat glas opnieuw een keertje vol want dan zeggen we met z’n allen SCHOL.

En verwen jezelf met een extra horloge, vandaag mag het, je wordt maar 1 keer 69.

Happy birthday man

:champagne: :beer: :beers: :clinking_glasses: :beer: :beers: :tada: :fireworks: :sparkler: :beer: :beers:

4 likes

@Macx Macxie stuur me eens een pbtje met je volledige naam + adresgegevens, hier ligt een kadootje voor je. dan stuur ik het je toe, want allez kom je wordt maar 1 keer 69, daar hoort toch minstens 1 kadootje bij :slight_smile:

5 likes

Goedenavond vintage vrienden,

Komende 2 weken wordt het thema: “sleutel aan je horloge, lees goed de inleiding” dit vanaf post 1113 in het topic themaweken horloges.

Goed de inleiding lezen en naar de voorbeelden kijken.

Wens iedereen 2 leuke themaweken :+1:

2 likes

Gefeliciteerd @Macx, op naar de 70!

1 like

Dank je Friso

1 like

Dank je Dennis, gewoon lekker door gaan met ademen, kom ik vanzelf bij de 70, hoop ik.

2 likes

Hartelijk dank Dirk

euhm Dirk noemt geen van ons beiden hoor :wink: