Dank je Paul
mmm,
Nu onze ‘Vliegende Hollander’ uit het geel gereden is is dat een mooi excuus om m’n Gulstream weer eens wat polstijd te gunnen.
Goedemiddag wissel met PAT
Ik heb John op bezoek gehad, het was heel gezellig en ik heb van Sarah en John dit mooie horloge cadeau gekregen voor mijn 69ste verjaardag.
Volgende keer komt Sarah ook mee volgens John, we hebben lekker genoten van de tuin en van al het leven dat er in zit, zoals veel koolmeesjes, vlinders, hommels, en van alles en nog wat.
John & Sarah van @vintagewatchstuff heel hartelijk bedankt, wat een mooi cadeau, erg sympathiek.
Haha, ik zag ook 'n filmpje van de vliegende Hollander bij 'n sanitaire ‘stop’ maar om dan meteen een gulpstream om te gespen ?!?
Mooie geste zeg - en 'n fraaie tijdmachine met die unieke dial. Ik zou zeggen, die kan je rustig een paar dagen aaneen dragen
graag gedaan en eventjes onder ons: zie je nu wel dat het waar was
een unieke dial hoort bij een uniek persoon. Heb het horloge zelf jaren gedragen - ik ben dan ook zo een uniek persoontje
- en voor een jarige unieke andere persoon vond ik (vonden wij trouwens) dit echt wel een heel leuk kadootje
Ken Macx niet maar weet wel dat die een paar horloges heeft… Maar die had die vast nog niet - mooie keuze!
Absoluut, het staat me goed en ik heb hem nog steeds om, en het loopt ook nog es mooi op tijd haha.
Echt heel blij mee.
Hij is er weer in hoor
Ben net thuis, zeker hebben althans ik genoten van je prachtige tuin en de zorg die je draagt voor de natuur en wat er in leeft. Je tuin is ingericht als een paradijs voor vogels en insecten die ook in overvloed aanwezig waren. En genoten van je prachtig ingerichte atelier/horloges. Echt respect hoor van mij.
Goedeavond, geen wissel, nog steeds de PAT, ultrasoon bad gegeven even over de borstels lekker ingewreven met Renaissance wax polish.
Dan is t ie zeker proper, hier identieke behandeling gekregen met ultrason en daarna renaissance erop
Hartelijk dank John, ik hoop je binnenkort weer en dan ook samen met Sarah te ontmoeten.