Welke vintage draag je vandaag? Deel XXVI

Wow wat een joekel voor jouw doen :star_struck:

3 likes

deze week weer eens een beroep doen op de “Rox” :diving_mask:

18 likes

Ik post hier helaas veel te weinig terwijl dit toch echt een van de gezelligste hoeken van het forum is met de leukste mensen als vaste crew. Dat gezegd hebbende mijn oude Ancre aan de pols gedaan, om hier weer eens te mogen vertoeven. :blush: :sun_with_face:

Fijne dag gewenst en tot de volgende keer! :four_leaf_clover:

25 likes

:smirk::smirk::smirk: als je nog is een gele zoekt :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Eens, nergens zo gezellig als hier :sunglasses:

18 likes

:+1:

2 likes

:laughing: Ja, van uiteinde lug naar lug zelfs groter dan mijn Garmin smartwatch. Bandwijdte is wel een beschaafde 13mm. Herenmodel van zo rond 1937 d8 ik.

6 likes

Cool :sunglasses:

1 like

18 likes

Goedemiddag!

Pas geleden al gepost…Mijn Budget Mentor Memovox style Alarm Penanker horloge.

Het bandje is op afstand in Luxemburg voor me gemaakt door een aardige hobbyist vis Vinted.

Eerst dacht ik aan donkerblauw met lichtblauw stiksel, maar het besluit om dit om te draaien heeft denk ik super uitgepakt.

17 likes

Goedemiddag allen, vanmiddag is deze gearriveerd, gelijk even de kast en het glas opgeknapt, er zit een spanningsring in het glas, anders had ik er direct een nieuwe opgezet, maar dat wordt nu uitgesteld.

Tissot uit 1950
Cal 27-B1
37mm

20 likes

19 likes

Fijne kleine zoemer…

20 likes

Oeh mooie!

1 like

Wel genoten hoop ik Bas :+1:, zie ik een oude bekende voorbij komen die een keertje in themaweken voorbij kwam :wink:.

Dat is een waarheid als een koe :+1:, kan helaas niet mijn Pam posten die ik nu om mijn pols heb. Dus dan voor de vorm even een Stipto :wink:

Mooie Tissot Wolter en ook een mooi maatje, en natuurlijk gefeliciteerd met je aanwinst :+1: :ok_hand:

16 likes

Mooi zomers bandje!

2 likes

Mooi horloge @fredpanarai1 :wink:

1 like

Mooi ding :+1:

Maar:

Heb je dat zelf opgemeten?
Volgens mij zijn deze dingen namelijk geen 37 mm, eerder 35 :thinking:

2 likes

Sorry, ik heb me vergist, ik heb het nogmaals gemeten en kom op 36.26 mm

7 likes