Dankjewel
Dankjewel, ik heb er nog 1, daar moet nog een nieuw glas ingezet worden, ook een Volvo, als je interesse hebt dan hoor ik het wel via een pm. Ik was van plan om het te koop te zetten als er een nieuw glas inzit, het heeft geen haast dus dat komt nog wel een keer.
Ik krijg geen foto geupload, krijg telkens een foutmelding.
Aws::S3::Errors::Http503Error
Ja, storing. Ligt niet aan jou.
Bedankt Dennis.
Beste vintage vrienden,
Vandaag mijn cadeau Stipto sport binnen gekregen welke ik kreeg van @Cav Dennis waarvoor nog hartelijk dank Dennis.
En ja vintage vrienden, ik ben om en ga mijn collectie uitbreiden met vintage, helaas niet mogelijk om een foto te uploaden door een storing in het Systeem
En er zullen nog meer volgen, wanneer weet ik nog niet. Zitten iig nog 2 in de pijplijn
Foto’s houden jullie dus nog tegoed.
Maar ook hier zullen jullie mij vaker tegen zien komen, weer een familie erbij
En ik ben blij
Dat wordt dan gezellig hier, erg leuk dat je om bent en bij ons aansluit, ik ben benieuwd waar je interesses liggen bij vintage horloges.
Welkom bij de club!
ha Macx daar ben ik ook beniewd naar, maar heb al heel veel moois voorbij zien komen . Zie ook veel merken waar ik nog nooit van gehoord heb, zullen best merken tussen zitten waarvan het bedrijf niet meer bestaat. Zeker na de quartz inval waar Japan mee begon, dat heeft in de jaren 70 veel kleine bedrijfjes de nek omgedraaid.
Wel van gehoord en gezien op het HF, maar natuurlijk nog nooit in mijn handen gehad.
Bij sommige foto’s is de merknaam niet meer te lezen, dan schakel ik google lens maar in, zelfs die komt er dan soms niet achter. Ben echt een rookie nog vwb vintage, maar aldoende leert men toch
Maar toevallig zie ik deze op ebay staan
Goeiemorgen HF!
Vandaag het eerste dagje proefdragen van deze jumbo (38,5mm) worldmaster die ik gisteravond heb afgemaakt.
Zo kwam ie binnen: