Lekker dikke omega.
Ik vind de bovenste, de eerste dus het aantrekkelijkst. Drie verschillende tinten en dat van 1 horloge, is wel erg mooi. Eigenlijk zijn ze alle drie even mooi.
Movado, staat hoog op mijn wishlist, komt nog wel een keer.
Hoi Deylano, leuk je weer es te zien, wat een prachtig horloge heb je om de pols, fantastisch!
Hey wolter danke! weinig nieuws erbij gekomen en alles staat een beetje op een laag pitje. Vandaar dat ik niet heel veel meer post. Hou wel alles in de gaten😉
Merci…is dan ook een topper uit de veertiger jaren
Heel cool
Ik was alvast een horloge aan het uitzoeken voor morgen, kan ik het alvast een beetje opwrijven, dat doe ik altijd aan mijn bureau waar mijn pc staat dus gelijk ook naar youtube luisteren, is lekker relaxed, wat ik zo leuk vind aan dergelijke horloges zoals deze Nils, dat je er zo ontzettend veel plezier eraan kunt beleven en dat voor zo weinig geld. 14 € voor deze beauty. Ongelooflijk hé.
Maar deze was voor morgen bedoeld dus dan een paar buitenfoto’s, en nu alvast een paar binnen foto’s.
Nils met zijn prachtige sproeten
Ook gelijk even opengemaakt om het uurwerk te laten zien, er zit een mooi uurwerk in met
kaliber AS 1130. Het loopt fantastisch.
Prachtige dingen zijn dat toch. Bandje is wel te smal, juiste band maakt hem nog robuuster.
Wat een bijzonder ding.
Wat een koopje. Mooi hoor!
Meteen opgezocht. Het is dus geen Gruen en ook niet heel oud. Neemt niet weg dat ie leuk is natuurlijk.
https://gruen.watch/?product_cat=1990-today-gruen-imitation-watches
Goed idee, morgen met een robuuster bandje.