Welke vintage draag je vandaag? Deel XXVI

Dit horloge doet me aan mijn oom Theo zaliger denken.
Die reed in een Borgward Isabella en later in een Ford Cortina. Dat waren nog eens tijden!

Daarom ook, op een periode correcte spandex band…

22 likes

Nou, leuke hoop reacties op deze oldtimers!!
Pierre zit er wel heeeel dichtbij - zover ik kon vinden (er stond niets op) is het de Audi 100 Avant - knap lelijk ding imho…

24 likes

28 likes

Goedemorgen,

Fijne dag iedereen!!:watch:

24 likes

22 likes

Ha, daar heb ik nog in lesgereden :hugs:

1 like

Oef, die had ik er echt niet in herkend :sweat_smile:
Had nog wel aan een vw polo uit die tijd zitten denken maar dat was het ook niet.

2 likes

Had ook net zo’n lelijke ‘lange’ variant - toch?

2 likes

Ja klopt. Wel net iets minder lelijk dan de Audi met die rare bochel :grimacing::sweat_smile:

1 like

OP de digitale tour vandaag :smiling_face:

21 likes

Goedemorgen!

24 likes

M’n “birth month watch”, zo tevreden mee😍 iemand heeft ooit de lume bijgeverfd denk ik. Bij inzoomen is dat te zien, en de streepjes hebben in het donker verschillende lichtsterkte. Leuk, zo’n mooi stuk prima werkend techniek en design van 54 jaar oud😊

18 likes

Ik ben dol op Zodiac horloges. @basvg is er met 1 voor me bezig en 1 heeft hij net klaar. :star_struck: De onderdelen komen eraan Bas! Even vanavond afwachten.

2 likes

Gaaf die oranje kast.

:crown:

20 likes

Gewisseld naar dit fijne zomerse model :yellow_heart:

18 likes

Middagwissel naar een van de mooiste Citizens, die ik heb.

25 likes

inderdaad :star_struck:
die ziet er strak uit :+1:

1 like

Geweldige auto, mooi van lelijkheid, heb ik ook ooit nog bijna gekocht toen ik mn rijbewijs nog niet had :grimacing:

2 likes

Dat is nou super leuk aan Seiko en Citizen die weet je precies wanneer hij gemaakt is.
Zelf ben ik al ongeveer 2 jaar aan het zoeken maar tot heden nog geen geluk. Dacht wel ff dat ik met mijn Orient geluk had maar die beginnen met het uurwerkje :relieved: dus vrolijk verder zoeken naar eentje uit april 75.

Is zeker niet storend, wij hebben op die leeftijd meestal ook al eens een opknapbeurtje gehad😉

1 like