In elk geval is die van na de overname van ATI door AMD
Nog niet echt vintage dus
Die Omega maakt veel goed
Goedemiddag, met Leijona.
Leijona is vandaag binnengekomen, ik heb het direct onderhanden genomen en ultrasoon bad gegeven en verder het glas krasvrij gemaakt en de kast opgewreven zonder iets en een nieuw leren bandje er aan gehangen.
De vergulde kast met 10 micron ziet er nog heel goed uit, weinig tot geen slijtageplekken.
Gekocht voor het luttele bedrag van 18 €
Er zit een heel mooi uurwerk in met kaliber AS 1130.
Ohh die is ook prachtig. Ga eens zoeken, wist niet dat ik mss een Genta in de collectie had
Dat weten veel mensen niet.
Echt prachtig deze
Bedankt Number4, vintage horloges kunnen aantrekkelijk zijn, ze zijn dikwijls 32 tot 39 mm en dat past mij perfect met een polsje van 17 cm.
Ik wil me meer gaan richten op vintage…
Heb wel een wat grotere pols dus is altijd een beetje de juiste vinden vanwege de maten.
Maar die van jouw is een plaatje, veel draagplezier
Deze Buren rally chronograaf uit +/- 1970 was het vandaag. Heerlijk horloge uit opwindende tijden…
Fijne nacht gewenst.
Zo, dat is een mooie Henri! een Buren, ik heb toevallig ook een Buren, het moet nog binnenkomen, het ziet er wel heel anders uit haha, maar Buren is een kwaliteitsmerk, hè?
Je hebt echt een heel mooi horloge om de pols.
Deze buren zat in een lot van 8
In eerste instantie dacht ik dat er geen secondewijzer op zat, maar nu ik de foto heb uitvergroot zie ik dat de secondewijzer er wel op zit, daar ben ik wel heel blij mee.