rustagh Domaga, ga niet in bulk kopen. Blijf natuurlijk wel kritisch en ik wil ze kunnen bewonderen en niet verstoppen in laadjes
Wat een mooie NA!
Ik vind een box met zachte kussentjes fijn voor vintage, omdat de (oude en dunne) bandjes wat fragieler lijken.
Precies, maar heb best wel grote boxen voor mijn horloges. Grote dials he, dus ik dacht wellicht is er ook een aparte box voor vintage met doorkijk natuurlijk want ik wil genieten als ze slapen
Ja zeker gezien, ik volg je eerste stapjes in het vintage met veel interesse…leuk man
Ik heb een doos waar net aan een 42mm Pelagos in past, maar kleiner werkt beter. Was besteld op Etsy. Ik kreeg het als kado. Deze kussentjes;
Huh? Dat is nieuw
Pffff De laatste jaren hier op hf kreeg ik toch echt de indruk dat vintage & in bulk kopen onlosmakelijk verbonden waren

onlosmakelijk

Huh? Dat is nieuw
Valt toch wel mee, 1 dozijn per maand. dus een gros per jaar. In bulk ga ik per 100, zou dan 1200 p.j zijn. Dus valt heel erg mee

in bulk kopen onlosmakelijk verbonden waren
Precies, hoe denk je anders dat Rikketik kan blijven bestaan

Een NA Macx, zo ja gefeliciteerd natuurlijk en veel draagplezier
![]()
Zo nee, mooi verdeelde patina, merk zegt mij nog niets
Dankjewel Ferry, wel een leuk horloge en ik had er ook nog nooit van gehoord, en als je in de vintage zit dan koop je wel geregeld weer wat bij. Ik las dat je een box zoekt voor je vintage horloges, ik koop mijn boxen bij Amazon.
De Amazon box die ik wel mooi vind staat hier
Ik heb altijd wel een zwak gehad voor handopwinders, ik vind de eenvoud juist mooi. En toen ik laatst de kans zag om deze Omega Genève te bemachtigen, kon ik het toch niet laten.
Ik vind hem qua design prachtig, mooi gestileerd. Hij moet alsnog even een keer op de operatietafel, de tieretteveer is kapot. Daar kwam ik achter, toen ik de vergane pakking van de deksel uit het uurwerk moest vissen. Je begrijpt het, die is dus ook schoongemaakt…

de tieretteveer is kapot
Dat lijkt wel het zwakste onderdeel in een vintage horloge, ik ben al aardig wat gebroken tieretteveren tegengekomen.
Ik heb er al eentje gevonden. Duur spul, die onderdelen van Omega…