Welke vintage draag je vandaag? Deel XXVI

Bekend gevoel, bij deze N.A. had ik me zo op de vreemde naam en chrome conditie gefocused dat ik de matige wijzerpositie niet zag :face_with_monocle: Gelukkig gecompenseerd door licht kromme lug, want ‘bijna perfectie’ is zo achterhaald :sweat_smile:

19 likes

Haha, viel me op dat er veel ‘vintage’ voorbij kwam. Foutje.

2 likes

Juist :smiling_face: was een mooie

8 likes

Deze al de hele dag…

29 likes

En wat is die naam dan?

1 like

De hele dag deze bejaarde dame

Excuus voor de beroerde foto. :face_with_hand_over_mouth:

En net de door @basvg gereanimeerde “moderne” heer om de andere pols gehangen. Trrrrrr Gruen Venus 230 wekkertje ( net iets ouder dan de wekker van @MeNToR ).

32 likes

Beide prachtig!

De moderne heer staat deze dame zeer prima! Echt een gaaf ding. Een Venus staat nog op mijn wensenlijst.

Overigens zie ik bij jou alleen Gruen voorbij komen. Genoemde wekker is mijn eerste, geen spijt!

2 likes

Klopt, ik verzamel Gruen. Beetje focus houdt de hobby binnen de perken. :face_with_hand_over_mouth:

Heb ook wel wat van andere merken hoor. :sweat_smile:

5 likes

30 likes

Ik vind deze zo gaaf, koester 'm!

1 like

Ik meen dat er ‘Hertecant’ op de dial staat - ik vermoed een firma die het als relatieschenk inkocht ?!?
De typenaam ‘3003’ deed me aan Eterna denken, net als de fraaie (vind ik) markeringen. En de caseback is nadrukkelijk van Atlantic overigens :roll_eyes:

8 likes

23 likes

21 likes

Mag niet, op de motor…

1 like

Ordiam skindiver

28 likes

Gisteren van @Jenneke gekregen en meteen wat opgeknapt.
Het merk is van Dhr Mouche uit Besançon. Het kaliber mijn minst favoriete Cupillard 233 ( niet te verwarren met het latere FE 233-60)
Maar deze liep al meteen goed. Vaak service gehad en deze heeft Incabloc’.
Ze zijn flink kwistig geweest met de Radiumverf🤢
Maar hij is leuk! Dankjewel Jen!

23 likes

31 likes

Zeker! Heel mooi horloges :ok_hand:t3:

Goedemorgen HF!
Tijd voor een bakkie en plaatjes kijken

30 likes

27 likes