Welke vintage draag je vandaag? Deel XXVI

Deze net binnengekomen uit de VS

21 likes

Goed bandje!

Wij zij supertrots. Zijn niet bij alle concerten, maar wel bij heel veel. Ze is op dit moment aanvoerder bij de tweede violen. Ze heeft ook eerste viool gespeeld, maar ze zochten een goede vervanger en was gevraagd voor die functie. Die uitdaging is ze aangegaan en doet ze goed.
Komende zomervakantie gaan ze 10 dagen op toertocht naar Oostenrijk (Wenen en Salzburg). Totaal met 110 personen.

7 likes

26 likes

Ik hou van deze bandjes, die staan zo mooi bij een stalen kast.
Ik heb er gisteren 1 aangehangen bij een oude Revue.

17 likes

De avondwissel, fijne avond nog.

26 likes

Avondwissel

20 likes

Deze vertoonde geen tekenen van leven meer. Uurwerk (2834) onder handen genomen, kapotte wijzers vervangen. Helaas waren de originelen — zonder lume maar met een dun zwart lijntje — nergens te vinden. Weet nog niet of ik het glaasje ga vervangen door eentje met een datum loupe. Bandje is enorm versleten maar heeft okk wel karakter daardoor. Hij loopt iig weer als nieuw, deze West End Watch Co. Sowar!

23 likes

Een robotface…

die aan het sterven is :woozy_face:

25 likes

Ik zou het zo laten, ik vind een loupe storend, en het bandje is mooi, hoeft niet vervangen te worden.

1 like

Vandaag een Lip calendrier.

24 likes

Goedemorgen,

Novi lcd met 5 prehistorische zonnepanelen:

:ukraine:

22 likes

Goedemorgen!

24 likes

25 likes

Geen snelverzet, dus de datum laat ik staan…

33 likes

30 likes

Goedemorgen,

Mooie dag iedereen!!:watch:

32 likes

Diigidagje

25 likes

Bonjour. :sun_with_face:

26 likes

Toch nog een keertje open gemaakt, de beat error toch scherper gekregen op 0,0 :metal::metal::metal: maar blijft toch spannend op deze balans, tussen de veer door met een schroevendraaiertje in een keep en zachtjes draaien aan dat balans wiel….:face_with_peeking_eye: het is zo’n gave hobby :rofl:

4 likes