Deze net binnengekomen uit de VS
Goed bandje!
Wij zij supertrots. Zijn niet bij alle concerten, maar wel bij heel veel. Ze is op dit moment aanvoerder bij de tweede violen. Ze heeft ook eerste viool gespeeld, maar ze zochten een goede vervanger en was gevraagd voor die functie. Die uitdaging is ze aangegaan en doet ze goed.
Komende zomervakantie gaan ze 10 dagen op toertocht naar Oostenrijk (Wenen en Salzburg). Totaal met 110 personen.
Ik hou van deze bandjes, die staan zo mooi bij een stalen kast.
Ik heb er gisteren 1 aangehangen bij een oude Revue.
Deze vertoonde geen tekenen van leven meer. Uurwerk (2834) onder handen genomen, kapotte wijzers vervangen. Helaas waren de originelen — zonder lume maar met een dun zwart lijntje — nergens te vinden. Weet nog niet of ik het glaasje ga vervangen door eentje met een datum loupe. Bandje is enorm versleten maar heeft okk wel karakter daardoor. Hij loopt iig weer als nieuw, deze West End Watch Co. Sowar!
Ik zou het zo laten, ik vind een loupe storend, en het bandje is mooi, hoeft niet vervangen te worden.
Toch nog een keertje open gemaakt, de beat error toch scherper gekregen op 0,0 maar blijft toch spannend op deze balans, tussen de veer door met een schroevendraaiertje in een keep en zachtjes draaien aan dat balans wiel….
het is zo’n gave hobby