Welke vintage draag je vandaag? Deel XXVI

Thanks! Groen met goud is wel heel tof idd

1 like

Zelfde uurwerk, andere kast:

16 likes

Een fraaie is dit :hugs:

2 likes

Dank je, is verrassend mooi, ik moest ook maar afwachten wat er onder het glas zou zitten, ik had wel verwacht dat het een redelijk mooie plaat eronder zou zitten, maar dit is boven verwachting.
De volgende die ik je laat zien is een Eterna, ik heb ze samen tegelijk gekocht van dezelfde verkoper.
Beide horloges de gebruikelijke behandeling en nieuw glas en bandjes.

2 likes

Had de avondwissel foto al gemaakt, maar nog niet gepost…

23 likes

Goedeavond, met Eterna uit 1947
Vandaag uitgepakt, de kast in de ultrasoon en nieuw glas en een ander bandje.
De plaat ziet er als nieuw uit toch 78 jaar oud

Zo samen gekocht
Advertentie foto

34 likes

Wow die is strak - daar kan de mijne echt niet aan tippen :+1:t2:

3 likes

Schitterend :star_struck:

1 like

Het lijkt wel nieuw hé, ik had dit echt niet verwacht, zo’n mooie plaat, er zit nog geen krasje op.
Trouwens, ik vind die van jou ook erg mooi.

1 like

Dank je Tim, ik vind het ook een mooie Eterna, de Revue trouwens ook, beide horloges zijn schitterend geworden. Kostte wel iets meer dan ik normaal voor een horloge wil betalen, maar dit was een buitenkansje dat ik niet voorbij wilde laten gaan. Volgens mij is het geld goed besteed.

2 likes

:nerd_face:

20 likes

Avondwissel naar Rado

23 likes

En terecht! :ok_hand:

22 likes

Wissel naar Cimier,
Even opgefrist en gezocht naar 16mm bandje, maar die zijn op, dus nu een tweekleurig bandje om.
penankertje

27 likes

Uh die oude heb je denk ik niet gezien dan :male_detective:

1 like

Vandaag binnengekomen, maar wat is hij mooi! Ziet er nog zeer goed uit voor een horloge van 85 jaar oud… Tissot Antimagnetique Jumbo uit 1939

39 likes

Beurtje en voor de rest zo laten zou ik zeggen. Ziet er prachtig uit!

Beurtje heeft hij al gehad. Hij heeft wel een lekker prettig formaat, 36mm. En is verrassend licht om de pols. Deze gaat een vaste plek krijgen in de verzameling…

3 likes

Groot gelijk!