Opel Commodore.
Dat glaasje verdient wel een polijstbeurtje
Wat hebben die dingen toch eigenlijk maf kleine wielen als je het zo ziet
Na een middag micro brands bepoteld te hebben (Het grote GTG-only-topic I - 2565 van Justcasual)nu weer een vintage
Goedenavond vintage vrienden,
De vakantie is voor velen al weer voorbij, dus wordt het weer een thema voor 1 week vanaf post 1705 in het topic themaweken.
Komende week wordt het thema toon je wijzerplaat met een leuke afbeelding, zoals bijvoorbeeld cartoonfiguren, afgebeelde stad, reclame enz. nou ja kijk maar met wat voor leuks jullie komen.
Wel goed de inleiding lezen . En waar mogelijk, lekker spreiden over de week!
En zondag weer vrije keuze dag natuurlijk.
Dit thema is aangedragen door mijn vriend @Dutchspur
Het leuke van dit thema is dat iedereen er weer aan mee kan doen vanuit het rood, vintage en het groen. Hoe leuk is dat, respect voor elkaars horloge
Wens jullie natuurlijk weer een fijne themaweek.
Deze leuke Seiko handopwinder uit 1970.
Zonet in elkaar gezet met een nieuwe veer, ter vervanging van een gebroken exemplaar. Uurwerk loopt goed en is redelijk schoon. Op een ander moment mag hij nog even uit elkaar voor een grondige schoonmaak en smering.
Hier nog twee xposts van iets eerder.
Opel Rekord uit eind jaren 60? Prachtige auto’s waren dat. Ik ben in die tijd ooit eens met mijn vader mee geweest om naar zo’n (of soortgelijk model) te kijken. Volgens mij hadden wij toen zelf een Ford Taunus 12 m. Vond ik als jong ventje ook een pracht auto… Als deze, maar dan met blauw vinyl dak…
GOOD morning vintage lovers
Nou Goedemorgen valt eigenlijk tegen maandag betekent weer werken en de temperatuur is weer aan het zakken 9°C

En de zon is ook aan de late kant
Ha je doet je naam eer aan!