Welke vintage draag je vandaag? Deel XXVII

Toch wel een heel fraaie plaat :star_struck: :ok_hand:

1 like

26 likes

Series 1en 2 wel…3 al stuk minder

1 like

Mooie combi! :star_struck:

1 like

Dank je. Vandaag 3 bandjes binnen gekregen en deze matcht idd mooi.

1 like

Zeker. Ik heb mijn favoriet al gevonden.

Jag

Nog één keer dragen en dan de bak in voor een servicebeurt, plus opmaken en passend leer uizoeken. Dit wordt wel een knapperd.

21 likes

Wat knapt dat lekker op hè!:+1:

1 like

Goedemorgen :cloud_with_rain:,

Toch een fijne dag iedereen!!:watch:

22 likes

Mooi patina! :pray:t3:

Stylish en mooie band ook

1 like

30 likes

Absoluut Bas, en in de euforie meteen mijn bandenopslag in :innocent: voor 'n passende bracelet aan deze nog zeer nette Eppo, voor een test run.
Onlangs in Brussel gescoord, automaat loopt, tijd prima maar handopwinden ratelt iets…

En dan vanochtend - shit, geen beweging meer in de secondewijzer. Ik vermoed toch dat het glaasje net ietsje anders gebold is ?!?
Toch nog maar een foto, omdat het zo’n fijne match is met de bracelet

20 likes

Eén van de 3 versies van dit horloge… Seiko 5 Sports 70m 6306-8120E uit 1968. Dit is de zilverkleurige versie, die ik onlangs kon kopen. Ik twijfel alleen of ik de lumen van de wijzers nog zal vernieuwen, die zijn nu behoorlijk zwart gekleurd.

20 likes

Lijkt me niet verkeerd, zien er wat brokkelig uit en dat moet je ook niet willen toch ?:thinking:

Tussen de buien door en in de luwte :grin:

… een civiele Helios :yum:

29 likes

Goedemorgen,

Prettig weekend

:ukraine:

21 likes

Klaar voor mijn bardienst waar ik totaal geen zin in heb, het is niet eens míjn vereniging.

24 likes

Heb je een glasklauw?
Dan kun je makkelijk proberen of er genoeg ruimte is. Soms moet je wat buigen, vooral aan de secondenwijzer.
Er bestaan extra hoge glaasjes, maar daar wordt het niet mooier op…

4 likes

Leuke Timex uit 1978, op blauw suede gezet

19 likes