Hier was het toevallig gisteren ook grijs - met stip
Pryngeps om de pols bij mini-me
Zoonlief moet voor een schoolopdracht een portret(foto) nabootsen van een beroemd / historisch persoon. Hij koos voor Ferruccio Lamborghini, en dus moest er een Italiaans horloge om zijn pols. De Pryngeps band was veels te lang, dus heb ik mijn ruim 30-jaar oude Boy London bandje gemonteerd. Die was net klaar van een herstelbeurt adhv @Lexaf’s tips & tricks.
Die zou de heer Lamborghini himself ook best graag aan de pols gehad hebben. Prachtige klassieker.
Ik hoop dat de docent van zoonlief ook van mooie horloges houdt en ik wens de jongen en mooi hoog cijfer voor zijn schoolopdracht!
Ik ben in rap tempo mijn collectie vintage horloges aan het uitbreiden. Ik keek er nooit echt naar om, maar een Longines Conquest die ik hier op het forum kocht wakkerde een kriebel aan waarvan ik niet wist dat die jeukte.
Eén van de twee NA’s draag ik daarom vandaag. De Roamer Anfibio. Waanzinnig mooi horloge, leuke diepte dankzij de combinatie wijzerplaat en bollingseffect in het glas. Ik ben een blij man.
Mooi man, gefeliciteerd!
Helemaal af!! Fraai hoor!
Prachtig joh!
Tijd voor een draadje:" hoe gek krijgen we partner/ kinderen/ anderen". met horloges!
Ha, jij hebt hem! Gefeliciteerd met je mooie aanwinst Geert
Vandaag draag ik mijn Revue Sport Royal met het Revue kaliber 59.
Een mooi horloge uit de jaren ’40 met een kast van 32,5 mm, een zachte patina en blauwstalen wijzers. Eenvoudig, betrouwbaar en met die typische charme van Revue Thommen uit die tijd.
Hele mooie weer M
Toevallig hier net een oude ‘Sport’ opgegraven om eens te kijken waarom die eigenlijk nooit eens opgeknapt is ( behalve doordat ik niet beschik over jouw 200% inzet van ontvangen en direct huppekee aan de slag ).
Oh ja, dat was het. 'n ‘beetje klein’ maakte me niet echt gretig
Yes! Het voelde als een feestje dat het was gelukt. Ik was schijnbaar niet de enige geïnteresseerde.
Na wat appen met Jan kwam er nog een tweede vintage bij die ik van de week nog even hier ga delen.
Ben benieuwd