En ook 'n hele mooie voor 't ‘numbers’ only topic ![]()
Bandje van Torre straps binnen voor m’n 18k Tissotje uit 1923. Lugwijdte is maar 9 mm en zulke smalle bandjes zijn me echt wat te iel. Dus toch maar eens iets van een bund proberen. Het is wel wennen ![]()
Na ja, het geeft het horloge in elk geval wel meer “wrist presence”
De dag begon met deze - op de fiets.
Na thuiskomst deze nogmaals omgedaan voor de avond, net als gisteren.
Eindelijk eens fantastisch weer om dit bizarre horloge eens te checken - is die ‘rubber’ strap (echt shit materiaal) gewoon afgebroken! De Casio ziekte zeg maar… Meteen ook geen zin meer om de batterij te vervangen ![]()
Mijn Lip T18 uit de jaren 40 weer eens uit het vintage laatje gehaald. ![]()
Zelfde model horloge als Sir Winston Churchill in 1948 cadeau kreeg van de Franse regering, als blijk van waardering voor wat Engeland in WW II heeft betekend voor Frankrijk en Europa.
Fijne nacht gewenst!![]()
Goede morgen ![]()
Laatste dag voor deze Seiko, het horloge van deze week:
Morgen eens verder kijken, nu eerst
Vandaag deze curieuze Seiko Sportsman 7 uit 1962. Dit was destijds het budget model van Seiko voor klanten met kleine beurs. Je ziet ze niet heel veel, het zal wel geen heel groot succes zijn geweest, men had liever de 17 steens variant.
Wow! Heel gaaf.
prachtig ding
Dank je. Vind het ook een leuk ding. Ik hoef geen PRX te kopen ![]()
Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 4000 antwoorden automatisch gesloten. Discussie voortzetten in Welke vintage draag je vandaag? Deel XXVII (Deel 21).