Welke vintage draag je vandaag? Deel XXVII

Nice! Wat is de diameter?

16 likes

Dat klinkt goed! Fijn om bij te praten en te werken.
Ik ken het gevoel goed, heb ook een huis in Frankrijk. Kom er altijd lekker tot rust.

1 like

:rofl:

3 likes

Goedemiddag, met Doxa.

Doxa
Baby 565 WWII François Borgel kast
1943

De achterkant van de kast draagt een krachtig, hand-geëtst inscriptie:
LEFEBVRE – WEZEMBEEK

21 likes

IMG_7506

Sorry flauwe duitse grap…

En @MeNToR, Ti is #22 voor de scheikundige onder ons.

2 likes

30 likes

Beetje onscherp :slightly_smiling_face:IMG_4770

26 likes

28 likes

Mooie conditie nog :ok_hand:

1 like

30 likes

Dit opgeknapte tropische lijkje in de middagwissel:

24 likes

Te koop? :wink:

1 like

Back to the seventies vandaag met de eenvoudige vierkantige Certina handopwinder!

26 likes

Very heavy steel, 1976

21 likes

Avondwissel met Atlantic, die ik flink heb beschadigd een jaar geleden heb ik er een nieuw glas opgezet zonder het uurwerk eruit te halen, wat stom en wat ben ik er ziek van geweest. Bij het erop zetten schoot ik uit en heb hierbij de plaat beschadigd, gelijk de waarde ruim gehalveerd misschien nog wel meer.
Ik had het voor een leuk prijsje bemachtigd op een veiling, ik was er zeer blij mee, een blauwe band zijn best flink aan de prijs als je die kunt vinden, maar door mijn stomme handeling is dat nu niet veel meer.
Ik heb het daarna weggelegd en nooit meer aangekeken, tot vandaag.

Hier is ie dan, ik hoop dat het nog wel een leuk horloge blijft om naar te kijken.

25 likes

26 likes

36 x 36mm. Erg mooi formaat, en deze versie zie je niet zo heel vaak. Hij behoeft wel wat onderhoud, loopt ongeveer een minuut op een uur achter. Dat kan beter…

1 like

Wow!!

1 like

Met mijn dubbele leesbril op een beurtje geven, maar hij is beter dan verwacht @basvg. :nerd_face::+1:t3:

17 likes