Ah oke! De kast lijkt zo anders! Maar dat zal wel de hoek zijn van de foto ![]()
Dan mag je hem met recht Nightwatch noemen ipv Indiglo. Dat is een beperkter stukje in de geschiedenis. Mega cool! Naar een horloge van deze serie ga ik dan ook zoeken. Eerste “lampjes” vind ik leuk. En dus exit de Indiglo… Dank voor de toelichting! Love it.
Nice Dennis!
Proost! Geen straf die Lanco. Erg mooi.
Te gek! Echt mooi geworden.
Fraai, maar het is de dertiende ![]()
Aangepast…
Al een paar dagen om mijn pols. Een heel goed lopende Cosmotron uit 1969.
Misschien lijkt hij wat saai, veel zilver. Maar de kwaliteit van de wijzerplaat. De gefreesde minuten markering. Waar ook nog voor spiegeling ook hoge en lage delen inzitten geslepen getuigen van heel veel inzicht en kunde. Ik wordt er steeds meer verliefd op.
Net even een quick fix gedaan aan m’n achthoekige Tissotje uit 1920. Balansspiraal was volledig verwoest. Had een donor liggen met een goede balans maar of dat past is altijd de vraag met zulke oudjes. Maar gelukkig wel, dus hij loopt nu ![]()
Bijkomende voordeel is dat ik even het serienummer kon controleren dus weet nu dat hij inderdaad uit ongeveer 1920 dateert.
Mag nog wel een keer een beeurtje hebben want erg lekker loopt hij nog niet, maar dat moet nog even wachten. Er liggen al iets teveel horloges uit elkaar ![]()