Welke vintage draag je vandaag? Deel XXVII

Met dit weer draagt zo’n ZRC stretch bandje toch wel erg lekker,

26 likes

Dansende letters! i lOVe it

3 likes

25 likes

Zojuist deze knappert weer binnen na een reparatie door @basvg :grin:

22 likes

Dankjewel Don, ik geniet er zeker van, prachtige vorm hebben de cijfers, zie je idd niet veel hé wel jammer eigenlijk, maar daarom ook wel een speciaal horloge, ook wat het arme ding heeft meegemaakt en hoe het er nu uit ziet weer terug in volle glorie staat het hier en ligt het te pronken in mijn verzamelbox.
Van het lelijke eendje wat het ooit was weer een prachtig zwaan weten te maken,

Er was op Tradera ook totaal geen interesse voor dit horloge, hoe het eruit zag dan begrijp ik dat ook wel, met wat geluk heb ik er alle smurrie vanaf gekregen.

21 likes

Prachtig resultaat, Wolter! En wat een schitterend uurwerk, die chronostop!

1 like

Dankjewel Alphons.

Weer een Certina afgerond.

Testen voor de nieuwe eigenaar.

28 likes

Bezoek gehad van een HF lid, was weer erg gezellig, we hebben wat verzamelboxen bekeken en toen kwam ook deze Nilax Unitas in het zicht, eigenlijk een mooi horloge, nog niet eerder foto’s van gemaakt, dus nu een Nilax Unitas uit begin jaren 70, met een snel verzet van 9 naar 12, daarom ook op de juiste datum gezet.
Met een AS ST 1950/51 R2

20 likes

Met dank aan @WVE :+1:t2:

26 likes

Vandaag had ik een dagje extra deze Bloch om. Loopt na 24 uur nog erg netjes. Op mijn werk kwamen toevallig bekenden langs en hun dochter zei: “wow, wat een mooi horloge heb jij om!”

Super grappig. Haar vader had het Barçelona logo al herkend, maar ondanks zijn retro Casio hielden wij ons beide in. De onbevangen reactie maakte het daarom juist zo leuk.

20 likes

28 likes

Goed door heen gekeken M, hier kan je zeker trots op zijn. Mijn Phoenix ook maar weer eens opgraven :thinking:

2 likes

Risen like a phoenix from the flames

2 likes

Nog even de pols blijven bewegen na een stevige dag tuin klussen :muscle:

16 likes

Namen en rugnummers Wolter :smile: Leuke mini GTG :+1: Was vooral indrukwekkend die

Leuke ruil gedaan, beiden blij. Zie hier mijn NA, moet nog wel een secondewijzer regelen:

16 likes

:ok_hand:t3:

1 like

Heb hem deze week zien liggen bij Bas. Wat een mooi ding!

2 likes

De laatste NA van de vorige Rikketik.
Op naar de volgende!

23 likes

Goedemorgen vintage liefhebbers

18 likes