Deze 7005 voor de avond. Goede nacht straks hf.
Goedenavond vintage vrienden,
Weekje rust gehad maar we zijn er weer, dit keer met het thema toon je Squale in alle facetten vanaf post 2269 in themaweken.
Wel goed de inleiding lezen en zoals altijd probeer te spreiden over de week ![]()
Natuurlijk wens ik iedereen weer een leuk en creatieve themaweek ![]()
Goedemorgen,
Verbazingwekkend hoeveel van die zgn. kermishorloges het na al die jaren nog steeds goed doen. Blijkbaar was de kwaliteit toch niet zo slecht. Ik dacht altijd dat Jehaka voor JHK stond, maar dat is natuurlijk alleen in het Nederlands.
![]()
15 jaar geleden mocht die ouwe van mij helaas net niet zijn 70e verjaardag vieren. Ik ben blij dat ik dankzij zijn horloges hem toch dichtbij mij heb op een dag als deze.
Daarom ben ik ook dankbaar voor deze ‘nieuwe’ hobby, anders was deze Seiko blijven liggen waar 'ie lag, zonder doel. Nu vind ik hem steeds mooier worden.
Wat heftig! Zelf geen fysieke schade? De impact kan enorm zijn; hopelijk heb je veel aan de politie, naasten/vrienden en zo nodig professionele (slachtoffer)hulp. Sterkte!
Ongelooflijk veel sterkte! Mentaal krijg je gewoon een grote klap omdat je nergens meer veilig voelt. Neem de tijd omdat te verwerken en vraag echt hulp, dat is geen teken van zwakte om dat te doen.
@pmannaert sterkte! Idd hulp vragen als het nodig is, is juist een teken van kracht.
@wbcoupe wauw ![]()
Teriam met Felsa automaat vandaag