Welke vintage draag je vandaag? Deel XXVII

Goedemorgen!

19 likes

Roamermarktvondst :sunglasses: - vorige week kon ik deze niet laten liggen; als je goed kijkt gaat naast alle eenvoud (Popular) toch veel aandacht uit naar wijzerplaat en font :hugs:

27 likes

28 likes

Goedemorgen,

Mooie dag allemaal!!:watch:

25 likes

Vandaag een Seiko handopwinder.

23 likes

Goedemorgen! Vandaag de 70’s Sicura uit het hogere segment. Met een automatisch A. Schild 5008 Alarm loopwerk.

30 likes

Top, nu de bracelet nog ?!

24 likes

Je kunt niet alles hebben. Hier moet ik het mee doen.

1 like

Raketa time :sunglasses:

16 likes

En nu al in de wissel……. Vers van de servicetafel.

Een Eljo met AS1604 uurwerk.

24 likes

Mooie techniek om de pols: Seiko EL-370

23 likes

Breitling Navitimer ref. 806 all black

24 likes

Rondje Hofplein. :zipper_mouth_face:

19 likes

27 likes

Marktplaats vangst… net opgehaald, en die heb ik nu om…

29 likes

18 likes

Nog een keer een wissel… nu een echte Commando. Ook net een service gegeven… zit een BRAC 40 uurwerkje in van rond 1950. De timegrapher vind deze absoluut niet leuk om te lezen. Die is van slag … ik krijg heel even drie dubbele lijntjes te zien en dan reset hij zichzelf weer. Heb het al eens eerder ergens gelezen, maar kan niet meer vinden waar dat was of wie dat heeft geschreven. Voor nu dan maar gewoon ouderwets tijd aflezen en volgens mij loopt hij prima op tijd.
Ook weer een winkeldochter geweest… kast en glas zien eruit als nieuw.

24 likes

Zit er aan te denken om een andere kroon te plaatsen, deze is bijna niet op te winden zo smal en glad.

27 likes

De back set modellen (kroon op achterzijde kast) uit begin jaren 70 blijven speciaal.

Deze Timex Electronic met solid state mechanical Quartz uurwerk zojuist binnengekregen. Op originele leren band en in werkende staat. Grote blij :slightly_smiling_face:

25 likes