Welke vintage draag je vandaag? Deel XXVII

Wow, 't blijft een grote aantrekkingskracht op me uitoefenen - de lumen dots binnen de cirkel van markeringen :hugs:

25 likes

Firebird … :roll_eyes:

1 like

Grijzige zondag So …

…M’n grijze kater mag mee op de foto :grin:

28 likes

26 likes

Goedemorgen! Van een donor de juiste band voor mijn Astrographic kunnen halen. Jeej! Helemaal compleet nu dus. En dan nu het probleem dat de donor wellicht ook te redden is… En dan moet daar ooit een band voor ook… Dus…

36 likes

Loophole ipv Rabbit Hole. :upside_down_face:

1 like

Goedemorgen HF, vandaag de RonTic

20 likes

Goedemorgen! De Certina Bristol 190 vandaag:

32 likes

25 likes

Goedemorgen,

:ukraine:

23 likes

Buren vandaag

28 likes

Fantastisch, wat een gaaf tijdsbeeld deze ! Succes met de redding van de tweede :four_leaf_clover:

1 like

Erg mooie Sicura.

1 like

Doet mij vermoeden dat er ook een “old shatterhand” versie moet bestaan van dit horloge …

4 likes

Hier was het toevallig gisteren ook grijs - met stip :nerd_face:

25 likes

LM special vandaag

29 likes

25 likes

Pryngeps om de pols bij mini-me

Zoonlief moet voor een schoolopdracht een portret(foto) nabootsen van een beroemd / historisch persoon. Hij koos voor Ferruccio Lamborghini, en dus moest er een Italiaans horloge om zijn pols. De Pryngeps band was veels te lang, dus heb ik mijn ruim 30-jaar oude Boy London bandje gemonteerd. Die was net klaar van een herstelbeurt adhv @Lexaf’s tips & tricks.

20 likes

Die zou de heer Lamborghini himself ook best graag aan de pols gehad hebben. Prachtige klassieker.
Ik hoop dat de docent van zoonlief ook van mooie horloges houdt en ik wens de jongen en mooi hoog cijfer voor zijn schoolopdracht!

3 likes

Ik ben in rap tempo mijn collectie vintage horloges aan het uitbreiden. Ik keek er nooit echt naar om, maar een Longines Conquest die ik hier op het forum kocht wakkerde een kriebel aan waarvan ik niet wist dat die jeukte.

Eén van de twee NA’s draag ik daarom vandaag. De Roamer Anfibio. Waanzinnig mooi horloge, leuke diepte dankzij de combinatie wijzerplaat en bollingseffect in het glas. Ik ben een blij man.

29 likes