Welke vintage draag je vandaag? Deel XXVII

En mooie inner circle met lumen dots, top! En ook nog een serie aan de buitenrand zie ik bij 2e x kijken

2 likes

Ja, gaaf toch? Dat je de plaat wazig ziet en het merk niet kunt lezen komt door de diepe krassen. Dus hij wordt nog mooier t.z.t…

3 likes

Uh, :nerd_face: toch ook wel ietsje door de bewerkte dial, weet ik van een zelfde van 'n ander merk… Die heb ik niet meer dus kan ik je niet tonen…

1 like

image

25 likes

Hoi Don, ik ben het met je eens, het zijn hele mooie horloges, vanavond heb ik er 1 teruggestuurd naar Griekenland, dat horloge kwam aan met vier verbogen pootjes, het is een voorlader en ik denk dat de bezel met glas te hard er op is gedrukt, dus de pootjes niet vrij van het oppervlak, maar gewoon neergelegd en daarna met druk het er op gedrukt, met als resultaat dat de vier pootjes compleet vernield zijn, kastmateriaal is bras, dat kun je niet zomaar terug buigen, het breekt gelijk af. Jammer, de verkoper gaat het nu repareren.
Het gaat over deze Eterna, ook een mooi horloge en het ligt nu in de vernieling.

Dit zijn een paar verkoopfoto’s

Hier kun je al zien dat de lugs zijn verbogen, ik had het niet opgemerkt, had ik dat wel dan had ik er niet op geboden.

Nu maar afwachten of ze het gerepareerd krijgen.

Dit is mijn mooiste denk ik

Ik zal binnenkort weer eens wat foto’s maken van die andere Eterna’s, ik heb er met die uit Griekenland nu zeven in de verzameling.

18 likes

Een Seiko Bell-Matic vandaag

26 likes

Pontiac ☆☆☆ Hydraulica 20

31 likes

Zelfs die muppets zijn ervan geschrokken zo te zien!

6 likes

30 likes

34 likes

Deze NA vandaag. Moet nog een service krijgen.

23 likes

Met het blote oog geen last van, de kras(sen) zitten precies boven de merknaam. Vanuit het standpunt van mijn lens ontkom je er niet aan dat letters vervormen. :nerd_face:

Die bewerkte plaat is wel wat dit soort horloges extra aantrekkelijk maakt. Het is mooi dat ze met een nieuw glaasje weer in al hun glorie kunnen pronken met hun schoonheid. Voor die paar knaken.

1 like

23 likes

Die lugs zijn waanzinnig, erg cool! Mooie vondst. :+1:t3:

1 like

26 likes

Prachtige wijzerplaat

1 like

Groeten uit Corfu

26 likes

25 likes

Oh, dat valt nog best mee :+1:t2: Ik heb er echt te veel, ga alleen de ‘getekende’ exemplaren houden. Ben uiteindelijk toch vintage freak, ‘als nieuw’ doet me steeds minder :sunglasses:

1 like

Vreselijk al die wanne be reparateurs tegenwoordig - zonde van zo’n top horloge :sweat:

1 like