En mooie inner circle met lumen dots, top! En ook nog een serie aan de buitenrand zie ik bij 2e x kijken
Ja, gaaf toch? Dat je de plaat wazig ziet en het merk niet kunt lezen komt door de diepe krassen. Dus hij wordt nog mooier t.z.t…
Uh,
toch ook wel ietsje door de bewerkte dial, weet ik van een zelfde van 'n ander merk… Die heb ik niet meer dus kan ik je niet tonen…

Hoi Don, ik ben het met je eens, het zijn hele mooie horloges, vanavond heb ik er 1 teruggestuurd naar Griekenland, dat horloge kwam aan met vier verbogen pootjes, het is een voorlader en ik denk dat de bezel met glas te hard er op is gedrukt, dus de pootjes niet vrij van het oppervlak, maar gewoon neergelegd en daarna met druk het er op gedrukt, met als resultaat dat de vier pootjes compleet vernield zijn, kastmateriaal is bras, dat kun je niet zomaar terug buigen, het breekt gelijk af. Jammer, de verkoper gaat het nu repareren.
Het gaat over deze Eterna, ook een mooi horloge en het ligt nu in de vernieling.
Dit zijn een paar verkoopfoto’s
Hier kun je al zien dat de lugs zijn verbogen, ik had het niet opgemerkt, had ik dat wel dan had ik er niet op geboden.
Nu maar afwachten of ze het gerepareerd krijgen.
Dit is mijn mooiste denk ik
Ik zal binnenkort weer eens wat foto’s maken van die andere Eterna’s, ik heb er met die uit Griekenland nu zeven in de verzameling.
Zelfs die muppets zijn ervan geschrokken zo te zien!
Met het blote oog geen last van, de kras(sen) zitten precies boven de merknaam. Vanuit het standpunt van mijn lens ontkom je er niet aan dat letters vervormen. ![]()
Die bewerkte plaat is wel wat dit soort horloges extra aantrekkelijk maakt. Het is mooi dat ze met een nieuw glaasje weer in al hun glorie kunnen pronken met hun schoonheid. Voor die paar knaken.
Die lugs zijn waanzinnig, erg cool! Mooie vondst. ![]()
Prachtige wijzerplaat
Oh, dat valt nog best mee
Ik heb er echt te veel, ga alleen de ‘getekende’ exemplaren houden. Ben uiteindelijk toch vintage freak, ‘als nieuw’ doet me steeds minder ![]()
Vreselijk al die wanne be reparateurs tegenwoordig - zonde van zo’n top horloge ![]()