Welke vintage draag je vandaag? Deel XXVII

De JLC Deep Sea Master Mariner vandaag… En geen zin om de datum goed te zetten :sunglasses:

32 likes

Goede morgen :smiley:

:coffee:

22 likes

Wow, dat is een lekkere machine :muscle:

2 likes

1984 Speedy
e

27 likes

Zo’n groen blaadje ,dat zo lang zo groen is gebleven , lust ik wel !, :ok_hand:

1 like

Goedemorgen,

:ukraine:

17 likes

25 likes

M’n eerste Tissot, waar het tien jaar geleden allemaal mee begon.

26 likes

Wordt door mezelf steeds opzij geschoven :person_shrugging:

M’n enige Sovjet dus

26 likes

Prachtige duiker!

1 like

Hallo allemaal,
Vandaag draag ik mijn Pierce met kaliber 103, waarschijnlijk vervaardigd rond 1945-1950. Wat ik mooi vind: de eenvoud en robuustheid, de patina op de wijzerplaat, en de klassieke vorm van de kast.

23 likes

Mooi merk Pierce - lekkere aandachttrekkers :sunglasses:
Maar ik denk eerder dat het de lugs zijn die juist de kast & dial overheersen en de likes genereren :innocent:

26 likes

Rondje Delft, tas vol kaas gescoord en 'n oude Waterman doos :hugs:

21 likes

Jij hebt daar ook een heel mooi exemplaar om de pols, ik heb een tweede Pierce met ook met die elegante lugs die zo kenmerkend zijn voor de jaren 40, het zijn idd aandachtstrekkers.

20 likes

Nog steeds de Seiko Cronos…
20251009_155629

19 likes

Avondwissel – Atlantic Världsmästarur
Vanmiddag deze Atlantic binnengekregen, even flink opgepoetst: kast en glas zijn weer netjes opgeknapt. Altijd leuk om te zien hoe zo’n vintage model weer tot leven komt.
Het horloge heeft een mooi AS-kaliber onder de motorkap en een sector dial met fraaie blauwe rand en goudkleurige radium cijfers – typisch Atlantic uit begin jaren ’50.

20 likes

Seiko 5, 1973
Kast onder handen genomen.
Net klaar met schuren (met de hand, geeft me rust in mijn hoofd :wink:), gestopt met korrel 1500, heb graag een wat mattere look.
Nieuw leren bandje en ziet er weer strak uit.
Misschien morgen nog een beetje in de polijsttrommel voor de laatste haarlijntjes weg te werken.
Kon niet wachten om al eens te kijken wat het gaf in zijn geheel.

Voor

Na

21 likes

18 likes

Niet alleen de lugs, maar ook de cijfers zijn schitterend!

1 like

Als de zon buiten niet wil, dan maar op de wijzerplaat :sun_with_face:

23 likes