Welke vintage draag je vandaag? Deel XXVII

Proficiat , een echte gouden kanjer ! :ok_hand:

1 like

Fijn dat jouw ouders en jijzelf een geschikte en waardige plek hebben mogen vinden vandaag. Hopelijk helpt dit bij de verwerking van het verlies. Veel sterkte gewenst nog.

1 like

Volgens de oprichter van Boy London, na een felle discussie en periode vol ophef en omzetdaling (20 jaar nadat ik dit horloge kocht), is het een Romeinse, net als de Duitse (toen het Romeinse Rijk tot in Duitsland reikte).

Maar het is bedacht in de punktijd, dus rebellie en “mysterie” hoorden erbij. Ik geloof niet dat iemand het in mijn tijd associeerde met het Derde Rijk. Net als dat de adelaar op zichzelf in Duitsland niet verboden is. Wel in combinatie met het hakenkruis.

Maar goed, ik heb een draaiend vogeltje op een wijzerplaat. Dankzij de quartz tester draait hij weer op tijd zijn rondjes.

4 likes

Prachtig ,en dat kunnen er niet veel zeggen ! :+1:

1 like

Prijzen van gouden horloges schieten ook omhoog waar je bij staat. In m’n hoofd zijn dit (Gouden Conquests en Connies, afgezien van de zeldzaamheid van jouw ref) nog 2.5-3k horloges, maar die tijd is geweest. Ik heb zelf recentelijk een gouden Omega-band op de kop getikt. Ook dat was serieus slikken, maar gaat hopelijk nog een generatie mee en wordt komende periode niet minder waard, vermoed ik.

1 like

Goedemorgen! Vandaag deze Leijona om, moet alleen de lume van minutenwijzer nog een keer wat kleuren.

23 likes

Goedemorgen allemaal,

Fijne zondag!!

22 likes

Goedemorgen,

:ukraine:

26 likes

Goedemorgen HF, vandaag een Seiko…en de datum :face_with_peeking_eye:

24 likes

Zondags werk, met mooi blauw uit 1970. Ouder dan ikzelf…:blue_heart:

27 likes

25 likes

32 likes

Italian design :yum:. Maar bij auto’s, meubels en lampen kan ik het wel waarderen…

19 likes

Deze Meister-Anker vandaag proefdraaien, voordat ie terug gaat naar de rechtmatige eigenaar.
Uurwerk (UMF 24) heb ik geserviced, de kast ultrasoon gereinigd en de plexi gepolijst.
Een keer eentje waarvan de balans nog goed is. Dat komt niet vaak voor.
Ik heb zelf exact dezelfde.

21 likes

Nivada in de middagwissel:

28 likes

:+1:t2:blijven leuk die DDR duikers, ik heb helaas alleen de damesversie :hugs:

2 likes

Wat een mooi gebaar. Het raakt me. Heel veel sterkte.

Vandaag die van mijn vader om, speciale dag :blush:

26 likes

27 likes

Happy Sunday with my 1970 datejust

20 likes