Welke vintage draag je vandaag? Deel XXVII

Hee, wat is dat nu?!? :blue_heart:

25 likes

Deze had ik al een tijdje liggen, maar had nog een nieuw glaasje nodig. Dat is dus nu gebeurd. Nu moet ik nog gaan kijken voor een 19mm meshband, die zou beter bij dit horloge staan, dan dit leren bandje.

Wat het klaverblad betekent, dat is eigenlijk niet bekend, maar ik houd het maar op geluk…

20 likes

Lelijke Buick

7 likes

26 likes

Gave kleur plaat zeg! :ok_hand:t2: heel tof horloge

1 like

26 likes

Deze weer zo goed als mogelijk opgeknapt. Het merk Stylt’ bestaat dus echt, ik had er 1 spookhorloge van. Nota bene met een Pontiac binnenwerk.
Maar deze verkoper had er zelfs twee! ( In 4 jaar tijd nooit eentje tegengekomen.)
Alleen paste het achterdek snel niet, was de stift met kroon weg evenals de vulling/uurwerk-houder.
Bovendien is de wijzerplaat wel keurig van aanzien, maar hij is zwaar vervormd, waardoor de datum ring niet goed loopt.
Er is maar zoveel mogelijkheid om een wijzerplaat terug te buigen…

En het resultaat:

Eta 2638

23 likes

Jij ook!

19 likes

Deze komt vaak voorbij hier. Snap ik wel. Mooi wijzerplaat en bijzondere kleurcombi :+1:

1 like

UG vanavond

20 likes

Goedenavond vintage vrienden,

Deze week is het thema: toon je Kroon MET logo dit vanaf post 2505 inl. goed lezen! in themaweken.
En zoals jullie weten spreiden over de week :smiley:

Natuurlijk wens ik iedereen weer een leuke themaweek :+1:

Lelijk, hoezo?! :yum: Vond hem wel aardig passen bij mijn Rus…

18 likes

De kleur is mooi, het horloge ook…
Maar daar blijft het bij😉

1 like

Prachtige MkI Friso :ok_hand:

1 like

Noou, ik vind die Buick anders wel ‘al ure’ hebben :yum:

2 likes

Het gaat nog wel even duren voordat er iets anders uit de watchpouch komt :slight_smile:

31 likes

En terecht. Wat een schoonheid! NA?

1 like

Ik vind je smaak van horloges beter🤪

2 likes

…er was eens Rus en een Amerikaan… Oftewel the Beauty and the Beast :laughing::person_shrugging:

2 likes

Ze zijn en blijven leuk en mooi, Jeroen!
En… toeval of inspiratie?
Vandaag dus bij mij ook een katachtige uit Finland aan de pols. Geen Leijona, maar een Leopard. Net als de echte katten van deze soort inmiddels behoorlijk zeldzaam in deze wereld, dus ik ben blij met het bezit van twee van die beesten in horlogeverpakking. Hieronder een van de twee. Vandaag om vanwege versgemaakte foto’s ervan.

Helaas slechts met een ietwat aangesleten messing verchroomd kastje, maar dat geeft het beestje met een leeftijd van zo’n jaar of 60 toch een beetje beschaafd karakter.
De poes wordt aangedreven door een Unitas 6325 Wehrmachtswerk kaliber.

26 likes