Ik moest even kijken wat dat nu weer is maar zie nu dat het een bumper automaat is, bijzonder om te zien!
In the meantime:
Gaat mooi met blauw💙
Ik moest even kijken wat dat nu weer is maar zie nu dat het een bumper automaat is, bijzonder om te zien!
In the meantime:
Voor mijn dikke horloge week terug gegrepen naar deze Golana. En dan moet ik ook weer denken aan @Lexaf die ooit het project oppakte
Bedankt! Ben er blij mee. Ik ga hem natuurlijk niet vergelijken met een witgouden Patek van 10x zo duur, maar… misschien toch wel.
De 3445 is een Calatrava uit dezelfde tijdsperiode (Eind jaren 60) met soortgelijke specificaties: automaat, datum, schroefdeksel, een stevige kast in 35mm die groter draagt. Best een ander model dan de Calatrava’s van daarvoor. Ik ben gecharmeerd van dit model omdat het veel substantiëler en minder (frag)iel voelt dan andere vintage calatrava’s, perfecte daily dresser.
Los van de kleine seconde en de centrale seconde van de IWC hebben ze best een gelijksoortige uitstraling.
Hij kwam met een prachtige blauwe band. Voor dit rally bandje uit het lichtblauw had ik nog geen passend horloge. Dus even proberen.
Vandaag heb ik het Becker 313 uurwerk van deze Chronos geserviced.
Een beetje een onbekender uurwerk, maar wel een leuk uurwerk om aan te werken.
Een erg leuke periode bij Citizen. Er werden in deze serie een aantal uurwerken uitgebracht waarbij het enorme LCD paneel de hele ‘wijzerplaat’ vormde, waarvan dit model een van de meer popululaire verzamel items is.
Kwetsbaar en nu zeldzaam in goede,schone en 100% werkende staat
1981
Mega!
Dat was een andere robot (face)
Dit is voor mij echt de mooiste generatie submariner. Deze voelt al zo solide, sterk en modern, maar heeft wel die vintage charme van de 60s modellen
Prachtige Sub! Mooie uitstraling. 1978 is een goed jaar.
maar lijkt wel nieuw
Dien zijn zo goed als het zelfde.
Met deze band zoveel beter dan op staal
Ha leuk!
Ik heb jouw kado, de Pontiac vandaag opgeknapt. Hij liep goed, maar de wijzerklemming was niet goed. Ik kreeg de Minuutpijp niet goed afgesteld. Maar ik had nog een donor van dat kaliber , Peseux 7040.
50s modellen bedoelde ik. Met de kleinere kast, big/small crown, riveted bracelet. Het enige wat ik jammer vind is het verdwijnen van de red triangle. Die had hem afgemaakt.