NA!
Heel netjes deze Bristol, leuk ook met de import stempel en Portugese dagschijf ![]()
Mooi klokje deze Oriënt, met jou ervaring krijg je deze vast in orde ![]()
Dankjewel! Wat bedoelt u met imports stempel?
Dat ‘deukje’ in de linker boven lug. Dat is het merk teken dat er import belasting over is betaald ten tijde van de invoer in Portugal. Ook wel ‘salazar mark’ genoemd.
Hier wat info: Behind the Portuguese import stamp - Beyond Watches
Kijk is aan! Toch weer wat geleerd vandaag. En ik maar denken dat het een grove beschadiging was die door dragen ontstaan is. ( het is natuurlijk ook best lomp om zo iets te merken natuurlijk)
Mooie combinatie ![]()
Dank je Harrie.
Voor de liefhebbers: deze kwam ik een paar keer tegen onderweg. Gemodificeerde 2,2 liter Twin Cam. Geen zin om nog een half jaar te wachten tot in het off-topic.
Prachtig patina op die wijzerplaat
G*ddamn wat een schoonheid zeg die Alfa!
Ja, hij was best netjes gerestaureerd en gemodificeerd. Geen plamuurbak.











