Die is in de onderdelenbak belandt Het glas tot daar aan toe, de ontbrekende onderdelen ook nog tot daar aan toe want die kunnen we vervangen, de beide afgebroken wijzerplaatvoetjes waren er gewoon teveel aan. Bak in, wel veel reservestukken en een reserveband voorradig nu
Super mooi horloge. Zeker voor die prijs.
Merci, en voor €5 kun je eigenlijk helemaal niet klagen
Goedemiddag beste horlogevrienden, vandaag is het lot met acht horloges aangekomen, ik heb ze nog niet allemaal uitgepakt, maar Buren ligt al in de ultrasoon en de Atlantic heb ik al wat foto’s van gemaakt en de Titanic is een automaat en de Invicta ziet er veel beter uit dan op de advertentie.foto.
Ik heb daarom de Invicta genomen voor vandaag om alvast te laten zien. Er is nog niets aan gedaan, nu nog even zien te maken want het wil niet lopen, maar dat zal wel goed komen.
INVICTA vintage chronograafhorloge, Landeron 48 uurwerk. Jaren 40-50
Mijn Alpina uit dezelfde periode heeft nog een extra stof deksel, geen guilloche
Te gek die Invicta - veel plezier met deze beauty
Heel smaakvol en zomers
Dankjewel Don, ja het een mooi horloge, ik ben benieuwd of ik het aan de gang krijg, er is veel documentatie over Landeron 48, er zitten schroefjes in die je niet moet losschroeven, die zijn daar om het precies af te stellen, maar dat weet jij wel, fijn dat het zo uitgebreid is gedocumenteerd, ik heb op YouTube een service gezien van een Landeron, vier delen, zeer leerzaam.
De Buren is ook zover klaar, ik vind het een hele mooie vintage, op het rad van de veerton staat Buren Grand Prix, en er zit een kaliber 410 in.
BUREN SPORT
Cal 410
Misschien ga ik de lume kleur wat aanpassen, iemand heeft het opnieuw gelumed maar ik vind de kleur erg afwijkend van het geheel.
Toevallig hier ook net een Buren aan 't checken . De laatste tijd nog maar weinig horloges die me opwinden, maar andersom gebeurt dat nog wel eens
Ook een mooie Buren, ik word ook niet opgewonden door horloges, idd wel andersom hahaha
Zit hier ook een cal. 410 in?
Geen idee M - zelden dat ik er eentje open maak eerlijk gezegd. Heb ook ergens een kleine ouwe, da’s meer projectje maar wel meer lijkend op jouw Grand Prix