Welke vintage draag je vandaag? Deel XXVII

23 likes

38 likes

Goedemiddag HF!

Net binnen en hij is nog prachtig (geen zij deze keer) en acceptabele timegrapher cijfers. Alleen de datum werkt niet en dat behoeft dus aandacht. Ben overigens toch te bijziend om dat kunnen zien zonder bril.

Origineel stalen band die voor de verandering eens een keer niet te krap is.

38 likes

Sorry voor de vette vingers… Zie ik nu…

Is er iemand die bepaalt wat jij mag en niet mag? Hoogstens een advies, maar jij beslist.

1 like

Dadelijk uit eten, een ouwe dresser omgeslingerd:

31 likes

Middagwissel, wandelen naar de watervallen*. De pony’s mochten niet los, zelfs in de bergdorpjes hangen overal snelheidscamera’s… :yawning_face:

*De halfnaakte ik met mijn Seiko zal ik jullie besparen. :sweat_smile:

23 likes

Goedemiddag, horloge liefhebbers.

Vandaag deze LUC uitgepakt, voorzien van een nieuw glas, wat ik iets lager heb gemaakt, kast gereinigd en opgepoetst en op nieuw bandje gezet.

L.U.C.

Glas 1 mm lager gemaakt.

Kal. FHF 74

28 likes

22 likes

Zojuist deze Doxa Grafic uit 1965 om de pols geslingerd. Heeft een beurtje gehad. Dat was hard nodig, want een of andere grapjurk had het idee gehad een olietanker aan olie erin te doen, met als gevolg, dat het horloge het niet meer deed. Nu was dat voor mij een voordeel, want daardoor was hij goedkoper…

Hij heeft wel de nodige patina, maar daar kan ik best mee leven. Als uurwerkje zit er een Doxa 118 in (wat weer een ETA2472 is). Leuk uurwerkje, maar ik heb wel even zitten te pielen met het datummechanisme, dat is niet het gemakkelijkste te monteren. Maar nu werkt alles weer, zoals het zou moet doen.

36 likes

Prachtig, ik zie een maan met sterren, wat een mooie plaat.

2 likes

Fijne zondag allemaal

30 likes

Ontbijtje in de tuin. Kouder, maar kan nog net😁

35 likes

Goedemorgen allemaal,

24 likes

24 likes

30 likes

Goedemorgen,

Fijne dag iedereen!!:watch:

32 likes